dinsdag 3 januari 2023

Doosjes en zakjes dinsdag #21



Zoals beloofd ging ik mijn rubriekje
-doosjes en zakjes dinsdag-
weer opnemen.
Vandaag toon ik jullie dit model.
Het doosje gaf Nomi kado
aan haar beste vriendin.


Deze hele collectie zagen jullie
al passeren op mijn blog,
maar vandaag gaat de aandacht naar
het rechthoekige doosje.


Het model van het doosje 
vond ik op het blog van Kreaneeltje
en kan je HIER bekijken.


Ik gebruikte mooi papier
van de Action.


Hier zie je een zijaanzicht.


Dit is een detail van mijn 
gebruikte stempel.


Onderaan het doosje kwam
deze stempel.


In het doosje is er plaats
voor enkele kleine kadootjes.
Het doosje heeft tussenschots en 
dat maakt het extra leuk.


Ik maakte er meerdere en
gaf ze met kerstmis kado.


Naar gelang de ontvanger stak
ik er iets anders in.
Na de foto heb ik ontdekt dat er ook
perfect 3 merci-chocolaaltjes 
in passen.

Het zijn leuke doosje om te 
maken, probeer het zeker eens uit!

 

11 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg. Echt een cadeautje op zich, zo'n mooi doosje. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doosjes!! En tof met die vakjes.
    De beste wensen voor 2023!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kado doosjes Sarah.
    Leuk met het tussen schatje.
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de link, ik ga dit zeker eens maken.
    Wat vind ik ze leuk zeg!!
    Je stopte er ook leuke kleine kadootjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig doosje. Ik maak zelf ook graag doosjes, dus ik vind het leuk om je hierbij te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doosje Sarah
    Echt een kadootje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke doosjes, Sarah, zoiets kun je met trots geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk doosje, heb even gekeken hoe dat moest :-)
    Kan ik vast wel . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn geweldige doosjes, en fijn om ze persoonlijk nog te kunnen maken qua inhoud.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige doosjes zijn het! Zo mooi gemaakt en met zorg gevuld. Dat wordt altijd goed ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah