donderdag 12 september 2024

Kerstkaartendonderdag #37 'gnomes - challenge



Vandaag heb ik twee kaartjes 
voor jullie naar aanleiding van 
de challenge van 52 WTC 


Ik dacht ineens aan het leuke
papier van de Action en 
maakte eerst dit kaartje.


Ik versierde de kaart extra met wat
plakparels en rond het label en 
de tekst trok ik een lijntje 
met een fijne stift. 


Dit kaartje heeft het zelfde concept.
De labels kregen een stukje 
jutetouw wat nog op mijn
bureau leg. 


Hier ook nog een afwerking met
parels en een randje. 


En zo heb ik er weer twee 
kaartjes bij.

Fijne dag!




 

12 opmerkingen:

  1. Leuke labelkerstkaartjes, Sarah
    Dat dp heb ik ook nog liggen echt leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee heel leuke kaarten gemaakt met de gnomes. Ze komen mooi uit op het rode achtergrond papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige kaboutertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg leuk geworden, mooi ruitje als achtergrond en een schattig gnoompje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slim bedacht en mooi gemaakt Sarah. Heel vrolijk met die leuke gnomes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee heel leuke labels heb je gemaakt, goed idee met de plaatjes uit het bloc.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 leuke kaartjes, tof dat label met gnome op het ruitjespapier. Tof dat je weer meedoet met onze challenge Sarah!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaarten met de labeltjes en de leuke gnomes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat ligt hier ook nog, zo'n leuk blok! Je kaartjes zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten, de combinatie van rood en wit doet fris aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaartjes, Sarah. Dat leuke blok van Action komt goed van pas met deze uitdaging.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah