maandag 30 september 2024

Hippo birdie to you



Een vriendin van me was jarig.
Voor haar maakte ik dit kaartje op
mijn gevoel.
En zo grappig, later bleek het helemaal 
te kloppen. 
Ik nam haar en een andere vriendin 
mee naar de zoo.
(In september mocht ik mensen gratis
meenemen naar de zoo en ik heb zo
6 mensen gelukkig kunnen maken)
Het kaartje maakte ik vooraf en in
de zoo gaf ik het af, toen we bij de 
nijlpaarden zaten met 3 op een bankje.
Ze moest het nog een week toelaten 
want ze was pas over een week jarig.
 Ik had niet over de 
inhoud van mijn kaartje nagedacht
 toen ik het haar gaf. 
Pas achteraf dacht ik, hé mijn kaartje
dat zijn wij drie bij de nijlpaarden.
Van zo'n ontdekkingen kan ik
zo blij worden.


Dus de nijlpaarden 
(MFT Happy Hippies)
waren perfect gekozen!
De tekst en het vogeltje zijn van een
stempelsetje van Lawn Fawn.
De balonnen kregen de reggae kleuren
(met een glimmend laagje),
want ik heb haar en haar vriendin 
ontmoet op een festival in Duitsland en
sindsdien spreken we regelmatig af.


Op de binnenkant schreef ik dan 
ook een toepasselijke tekst. 
Ze was enorm blij voor het 
persoonlijke kaartje en vond het een
gave dat ik de inhoud zo aanvoelde en
dat alles klopte. 

Fijne start van de 
nieuwe week. 
Op naar oktober!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah