vrijdag 15 mei 2026

Ode aan de zon ☀️ en aan Aranka * Maremi AJ #6/2



Gisterenochtend nam ik mijn 
Art Journal er even bij en ging ik
aan de slag met scheuren, knippen
en plakken met papier en servetten.
Ik haalde ook mijn oude 
postzegelverzameling boven.


Ik verwerkte een mooi gedicht 
van Phil Bosmans uit een boek 
van de boekenkast van 
mama en papa.
(Trouwens Marfien, jij stuurde vlak
voor mijn verjaardag ook een
mooi kaartje met een tekst van 
Phil Bosmans, ik heb je daarvoor 
nog niet bedankt en hij kwam gisteren 
niet op de groepsfoto omdat hij een
ere plekje op mijn bureau heeft 😉)


Aan de andere kant dezelfde ingrediënten.


Met weer een mooie tekst over de zon.
Het vogeltje komt uit de Maremi 
collage boeken.


En zo heb ik een ode gecreëerd 
aan de z☀️n, maar ik draag de pagina ook
op aan Aranka want vandaag 3 jaar
geleden nam haar leven een hele wending.
Maar ondanks alle stormen schijnt 
haar innerlijke zon ☀️ zo krachtig.

Fijne dag!

PS. Wie het gemist heeft, 
gisteren schreef ik een bedankje
aan iedereen voor
al mijn verjaardagspost 💌

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi pagina met de leuke plaatjes en details en het mooie gedicht
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet nog, dat toen Aranka in het ziekenhuis lag jij heel veel creaties met de zon maakte. Aranka en zon, het hoort bij elkaar.
    Mooie pagina hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze pagina's, ik heb het gedicht net voorgelezen aan Ed. Ik vind het erg mooi en hij ook.
    Voor jou is een kaartje onderweg, gisteren op de bus gedaan en ik ben benieuwd hoe lang hij er over doet.
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en gezellige post!! Fijn dat je zo lekker creatief aan de gang kon.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina's en met mooie gedicht en prachtige plaatjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pagina's heb je gemaakt, Sarah. Fijn dat je hier je creativiteit zo in kwijt kunt en volgens mij zorgt het ook voor een stukje verwerking van alles wat op je pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh is het 3 jaar geleden. Mooi o even bij stil te staan, mar je denkt er natuurlijk bijna elke dag wel aan.
    Je pagina's zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze pagina Sarah
    Mooi gedicht en in gedachten met Aranka zo mooi!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah