Gisterenochtend nam ik mijn
Art Journal er even bij en ging ik
aan de slag met scheuren, knippen
en plakken met papier en servetten.
Ik haalde ook mijn oude
postzegelverzameling boven.
Ik verwerkte een mooi gedicht
van Phil Bosmans uit een boek
van de boekenkast van
mama en papa.
(Trouwens Marfien, jij stuurde vlak
voor mijn verjaardag ook een
mooi kaartje met een tekst van
Phil Bosmans, ik heb je daarvoor
nog niet bedankt en hij kwam gisteren
niet op de groepsfoto omdat hij een
ere plekje op mijn bureau heeft 😉)
Aan de andere kant dezelfde ingrediënten.
Met weer een mooie tekst over de zon.
Het vogeltje komt uit de Maremi
collage boeken.
En zo heb ik een ode gecreëerd
aan de z☀️n, maar ik draag de pagina ook
op aan Aranka want vandaag 3 jaar
geleden nam haar leven een hele wending.
Maar ondanks alle stormen schijnt
haar innerlijke zon ☀️ zo krachtig.
Fijne dag!
PS. Wie het gemist heeft,
gisteren schreef ik een bedankje
aan iedereen voor
al mijn verjaardagspost 💌





wat een mooi pagina met de leuke plaatjes en details en het mooie gedicht
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Ik weet nog, dat toen Aranka in het ziekenhuis lag jij heel veel creaties met de zon maakte. Aranka en zon, het hoort bij elkaar.
BeantwoordenVerwijderenMooie pagina hoor.
Prachtig deze pagina's, ik heb het gedicht net voorgelezen aan Ed. Ik vind het erg mooi en hij ook.
BeantwoordenVerwijderenVoor jou is een kaartje onderweg, gisteren op de bus gedaan en ik ben benieuwd hoe lang hij er over doet.
Liefs van mij.
Wat een mooie en gezellige post!! Fijn dat je zo lekker creatief aan de gang kon.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag!!
Groeten van Femminde
Mooie pagina's en met mooie gedicht en prachtige plaatjes!
BeantwoordenVerwijderengrtz Colien
Wat een mooie pagina's heb je gemaakt, Sarah. Fijn dat je hier je creativiteit zo in kwijt kunt en volgens mij zorgt het ook voor een stukje verwerking van alles wat op je pad komt!
BeantwoordenVerwijderenOh is het 3 jaar geleden. Mooi o even bij stil te staan, mar je denkt er natuurlijk bijna elke dag wel aan.
BeantwoordenVerwijderenJe pagina's zijn heel mooi!
Heel mooi deze pagina Sarah
BeantwoordenVerwijderenMooi gedicht en in gedachten met Aranka zo mooi!
Fijne dag, liefs Martha