vrijdag 1 mei 2015

Drie poesjes


Met dit kaartje doe ik mee 
met de ABC challenges van Erna .
Het thema is hout.
De jarige houdt van poesjes en aarde kleuren .
Maar ik had even geen inspiratie en het juiste materiaal .
Maar een bezoekje bij mijn knutselvriendin Ilse
 van in de straat doet altijd wonderen..
Ze had geen stempel met poesjes maar wel
 een papiertje met poesjes ...
En zo groeide het kaartje ....
De houten achtergrond maakt ik met een 
grote stempel van Su,
die ik eerde al leende van haar en
waar ik nog afdrukjes van had liggen..
En dan de poesjes ...
Ik zag zoveel leuke poesjes
passeren op verschillende blogs , 
maar zelf had ik niet zo'n leuke stempels .
Uiteindelijk tekende ik 3 poesjes
over op kalkpapier
vanuit een kleurboek van de kids.
En toen wist ik dat ze gingen komen piepen 
in rondjes die ik ging uitstansen in het hout papiertje .
En zo kwam het kaartje tot stand.
Bedankt Ilse voor het kleine
duwtje dat me opgang zette ...
Daar zijn vriendinnen voor !

Welkom Corry op mijn blog en
bedankt voor de vele reacties op mijn babaykaartje.
Vandaag 1 mei, rustdag !
We gaan met de trein naar de Heide en eens
goed wandelen met een picknick op zak.
Dat gaat goed doen !
Alvast een fijn weekend !

21 opmerkingen:

  1. Deze kaart is echt heel mooi geworden!!! poezen papier van mij komt hier heel mooi uit ;-) Als ik nog eens een leuk poezenstempeltje tegen kom laat ik het je weten.
    Geniet van je dagje op de heide en hopelijk tot binnenkort.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje is het geworden!
    Geniet van je vrije dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan, Sarah. Echt een heel leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk verjaardagskaartje Sarah....mooi hoor met die 3 poesjes en verder het heeft ook een stoere uitstraling....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, wat een schattig kaartje heb je gemaakt! En wat een goed idee om ze over te tekenen! Ik vind het hartstikke leuk dat je meedoet met mijn ABC Challenge, dankjewel! LIeve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je poezenkaart is hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn, zo'n knutselvriendin in de straat!
    En overtrekken, goed idee. Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt....prachtige kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi verjaardagskaartje....en wat zijn die drie poezen leuk.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super Cute!
    Erg leuk gedaan.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoop dat je een gezellige picknick hebt gehad. De aanloop was misschien een beetje lang maar het is wel een heel leuk kaartje geworden! Leuk zo'n knutselvriendin dichtbij.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd handig een vriendin die je op weg helpt! Je kaartje is echt heel mooi geworden! Daar zal de ontvangster vast heel blij mee zijn!
    Fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje. Die poesjes zijn echt leuk, echt iets voor mijn zus die is gek op poezen. :)
    Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. ;) Ik vind het leuk om jou uitwerking ook te zien straks met de Six Sided Sampler, laat je hem zien? :) Doe ik ook weer leuke ideeen op.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel schattig kaartje Sarah ! Ik hoop dat jullie genoten hebben van de picknick ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart is het geworden. Je hebt hele creatieve oplossingen gevonden.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sarah, nieuwe poging om een reactie achter te laten...lol...
    Een super leuk kaartje wat je gemaakt hebt. Mijn zus is gek op katten dus dit kaartje zou helemaal haar stijl zijn. :)
    Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. en als jij jou kaartje met de Six Sided Sampler klaar hebt wil ik hem graag zien. Zo doe ik ook weer inspiratie op. ;)

    fijne zondag,

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Sarah zag nu pas dat je ook mee deed aan de Challenge Hout, wat een lief kaartje heb je gemaakt met de poesjes en het hout leuk verwerkt op de kaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kaart. Ik ben gek op poesen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah