woensdag 29 april 2015

Kleurenkaartenteam : Turquoise en wit


Deze keer een lief babykaartje als bijdrage aan
het kleurenkaartenteam .
De opdracht was turquoise en wit.
Ik gebruikte de nieuwe stempels van Marianne design :
de ooievaar,  het tekstje en het grote hartje .
De vlaggetjes en het beertje 
zijn stempelafdrukjes van stempels ,
 die ik mocht lenen van een lieve vriendin.

Op het blog van Martina kan je 
alle deelnemers bekijken !
Ik ga alvast bij iedereen kijken 
en ben heel benieuwd ...
Groetjes Sarah

29 opmerkingen:

  1. mooi vrolijk babykaartje in deze kleurtjes Sarah!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke, feestelijke geboortekaart werd het zo ! mooi
    fijn dat je er (weer) bij was ! Zonder jou, is er geen kleurenkaartenteam, dank je wel dus,
    nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Fijn als je stempels kunt lenen, kun je ook eens wat anders proberen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je geboortekaartje Sarah....met een prachtige tekst erbij.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi feestelijk geboortekaartje, gaaf ontwerp Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje heb je gemaakt, zo leuk met die vlaggetjes ook! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een schattig geboortekaartje gemaakt Sarah, leuk met de vlaggenlijn,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,

    Dit is een heel geslaagde KKT-kaart! Leuk hoe je alles combineerde.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sarah
    wat een lieve babykaart en erg leuk met die punten bovenin
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, en heel mooi, die kleuren ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig babykaartje, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat beertje ken ik ;-) leuk kaartje!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke babykaart met die ooievaar erop! Vlaggetjeslijn staat ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het de leukste kaarten om te maken, baby kaartjes!
    Ook deze is super lief!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een grappig kaartje, eigenlijk een andersom kaartje vind ik het. Meestal is de ondergrond wit en de stempels blauw. Erg leuk gedaan. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super geslaagd babykaartje is dit!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterend babykaartje Sarah......prachtig!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaat ze hebben het al gezegd ... maar ik vind het ook een zeer schatige kaart .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje is het geworden. Fijn dat je vriendinnen in de buurt hebt waar je eens wat kan lenen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel schattig kaartje heb je gemaakt in de kleuren!
    Ook al is ie uit de oude doos, het is een heel leuke kaart!
    Ik had de kleuren gekozen maar me vergeten aan te melden bij Martina.
    Gisteren een te drukke dag en ook nog een beetje ziek, dus vandaag hop ik langs iedereen. Hopelijk komen er wat mensen terug op bezoek :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk geboorte kaartje!! Mooie kleurcombinatie..
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor kkt. Leuk dat je me gaat volgen. Wat betreft de gaatjes in de cd deze heb ik zo kant en klaar gekocht dus hoe ze dit doen???
    Tot snel! Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vrolijk babykaartje, leuke stempel ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Sarah
    mooi en leuk kaartje voor KKT
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah