woensdag 7 september 2016

Terug naar school: de kaft # 2 Recycling


Dochterlief vroeg of ik haar kaft van
6 jaar lagere school ook
een make- over wil geven.


Zo zag de kaft eruit.
Tussen mooie papiertjes
van Margo koos ze iets uit.
Deze keer werkte ik
met wit lint voor de randen.
En zo werd de kaft:


De voorkant


De achterkant


Voor de binnenkant
wouden we eerst twee blauwe
papieren doen, maar ik had er maar 1,
blauw en groen samen vond ze ook mooi.
De oude kaft
( vol herinneringen )
werd weer een nieuwe.
Dochter gelukkig
( en ik ook !)

9 opmerkingen:

  1. zo is ze wel véél mooier voor je grote dochter!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om zo een oud kaft nieuw leven in te blazen. En een gelukkige dochter is ook nooit weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een paar jaar wil je wel eens iets anders, leuk opgeknapt, ze heeft mooi papier uitgezocht en de binnenkant past er goed bij, weer 2 mensen gelukkig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo leuk! Wat kun je toch veel moois maken van oude spullen! Wel een paar hele handige handen nodig, en die heb jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze weet duidelijk wat ze wil hé! mooi!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, die hergebruikte/gerenoveerde kaften voor je zoon en je dochter, Sarah! Mooi papier doet toch heel veel :-)
    Leuk dat ze zo een frisse start kunnen maken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt helemaal geslaagd Sarah !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah