vrijdag 9 december 2016

Glasraampje voor Max



Zondag gaan mijn zoontjes naar
 het feestje van Max.
Max is verzot op dino' s.
Ik wou voor hem met mijn snijmallen van
Marianne Design een collage maken.
Maar mijn zoontje kwam met het idee om
met zo' n raampapier te werken net als 
bij zijn pieten aftelkalender.
We schikten alles mooi en toen
ik wou gaan stansen,
besefte ik dat mijn snijmachien
niet zo breed is.
Even nadenken...
Ik sneed het zwarte papier in twee
en dan paste het net.
Om niet te veel puzzelwerk te hebben,
wou ik de boom er gewoon op plakken.
Maar welk papier?


En toen dacht ik aan het papier 
van Ineke, door de barsten lijkt
het net of er licht door schijnt.
( en daarna ontstonden mijn
kerstbomen van gisteren )
De snijlijn zit netjes achter de boom.


Mijn jongens kozen de 
kleuren van de dino' s.
In een doosje met allemaal
letters vormde we Max.


De zonnestralen sneed ik
zelf uit. Deze dino vind ik zo lief.


Voor het raam zijn de kleuren mooi.
( Maar dat krijg ik niet zo op de foto )
Uit een stuk golfkarton maakte
ik de kader en ik beplakte hem
met deco patch.
Ik ben benieuwd wat Max er van
gaat vinden.
Hier thuis is het alvast door
iedereen goedgekeurd!

10 opmerkingen:

  1. Wat een kleurrijke kaart voor Max! Gaaf dat je zoontje zo meedenkt over hoe de kaart moet worden. Fijne dag, bijna weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat Max er erg blij mee zal zijn. Ziet er super gaaf uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk als je met zijn allen met zoiets bezig bent, helpen denken en ontwerpen, helpen kiezen, helpen beoordelen,... en dan krijg je natuurlijk zo'n mooie kaart. Max zal i de 7de (dino)hemel zijn...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart! Dat vind Max vast ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat leuk! Zeker als je zo samen bezig bent! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke creatie hebben jullie voor Max gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik keur hem ook helemaal goed, hoor! Wat een super leuke creatie heb je er van gemaakt. En Max zal dat geweldig vinden als dino-fan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat is heel mooi gedaan, prachtig idee ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan zeg ! Heel tof kadootje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig om te lezen over het ontstaan van weer zo'n mooie persoonlijke kaart!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah