zondag 4 december 2016

Stickey Sunday: May all your wishes come true


Twee strookjes lichtblauwe
sterren tape plakte ik deze keer
op een wit papier.
Er tussen een restje design papier.
Bovenaan een button met
bijpassend strookje en
een mooi tekstje.


Een klein papiertje beplakte
ik ook nog met tape en
bestempelde het en plakte
 het verhoogd op.
Eigenlijk was dit kaartje snel klaar
en ik vind hem best leuk!
Dit is mijn tweede inzending voor
K en K ' kerstkaart zonder rood en groen '
en ik doe bij mij de Egel #24 hert.


Het kaartje van vorige week van 
mijn jongste werd uiteindelijk
niet voor juf maar voor een jarig vriendje.
Mijn tapejes werden goed gebruikt
voor deze vrolijke kaart!
Wat was mijn zoontje fier toen hij hem
zelf in de brievenbus mocht steken!
Er staat een postbus ๐Ÿ“ฎ recht over onze deur
aan de overkant van de straat.
Als hij op zijn tipjes staat kan hij net
de brief ✉ in het gluifje laten glijden.
( met een grote glimlach ๐Ÿ˜Š )
๐Ÿ‘€
Om nog even terug te komen op
mijn blogbericht van gisteren.
Die hackers hadden niet alleen
een naar bericht rondgestuurd,
maar ook al mijn contacten gewist en
er voor gezorgd dat al mijn post
ineens in de prullenbak terecht kwam
zodat ik zelf niet vreemds zou ontvangen
als mensen reageren via mail.
Gelukkig kreeg ik telefoontjes, berichtjes,
app van lieve mensen om me
te verwittigen en had ik dat van die
prullenbak gauw door.
( Want normaal ontvang ik wel wat mails
per dag en dan ineens geen: dat is verdacht )
Het koste me heel wat zoekwerk
om hun wijzigingen weer te corrigeren,
maar het is me gelukt.
Alles werkt weer als voorheen!

Vandaag kan je de Sint gaan
groeten in het districthuis.
Ik ga er vanochtend heen
 met mijn jongens.
Er is daar ook een vertelhoekje
waar ik ga voorlezen.
Ik heb er zin in!

Fijne zondag!

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig eerste kaartje. Mooie kleuren. De tweede kaart is een toppertje. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuke kaartjes ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je met je tapejes gemaakt Sarah, mooie kleuren en die brad maakt het helemaal af.
    Wat een vrolijke kaart is de tweede, leuk zo'n bonte mengelmoes en wat kunnen ze dan trots zijn hรจ. Heel leuk..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren op je kaart, Sarah! En die van je jongste is ook geweldig geworden!
    Veel plezier bij Sinterklaas.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kerstkaartje met de tape Sarah, fijn dat je nog een keer meedoet bij K&K. Ook het kaartje van je zoon ziet er heel mooi uit. En als ik je bericht zo lees over je mailbox zal dat de verklaring wel zijn dat ik een foutmelding kreeg, gaan we het nog maar eens proberen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuke kaart! Heel handig, zo'n snelle kaart die ook nog helemaal leuk is. Dank je voor je deelname bij K&K. Je kunt ook meedoen bij de Egel, want ik zie er rendiertjes op.
    Gelukkig dat je er snel achterkwam van dat mail gedoe. Is nu alles weer goed?
    Je dag klinkt gezellig! Hopelijk was dat ook zo!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in een echte winterse kleurencombinatie. Die button is er heel leuk bij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Sarah.De tweede is superleuk en vrolijk.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gedoe allemaal met dat gehack. Hopelijk is alles nu weer goed. Leuke kaartjes. Gaaf dat je zoontje zo trots waa. Terecht overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Die van je zoontje is ook heel leuk, dat zal het vriendje wel fijn gevonden hebben. Wat goed dat dat hele hackersgedoe uiteindelijk goed gekomen is!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kerstkaartje is heel leuk gedaan met die washitapejes Sarah, mooie kleurtjes oook
    en wat een vrolijk kaartje heeft je zoontje voor zijn vriendje gemaakt...ik zie het helemaal voor me al hij op zijn tippen staat op die leuke kaart te posten...
    Ik las nu pas over je gehackte mails....brrrr wel een beetje eng allemaal...maar heel goed dat je allemaal zelf opgelost hebt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes Sarah en fijn dat je weer veilig terug bent uit de Filipijnen en de problemen zijn opgelost. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaw knap dat je dat hebt uitgevogeld hoe je alles terug kon herstellen ! Echt vreselijk he !
    Ik vind je kerstkaartje met de tape zo leuk gedaan ! Ik heb ook zo veel leuke tapejes, maar nog niet veel mee gedaan ....
    Wat een prachtig kaartje maakte je kapoen voor zijn vriendje en je verhaaltje over het posten, ik kan het zo voor me zien ! De schat !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. En ook de kaart voor het vriendje is super, lekker vrolijk.
    Wat een gedoe heb je dan van zo'n hacker zeg. Fijn dat je het allemaal hebt kunnen herstellen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je meedoet met onze 'RENDIER / HERT / REE' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Een heel gaaf kaartje, mooi gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "December" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi strak kaartje. Super gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah