donderdag 23 maart 2017

Bijna elke donderdag een kerstkaart: Let it snow


Een kerstkaart vandaag met washitape
en een dennenboom label
en een roodborstje
voor het 52 WTC.


De tekst is op het papier gedrukt,
maar hij inspireert me om zelf
ook zo te schrijven.

Bedankt voor al jullie lieve
en bezorgde reacties.
De verplichte rust doet 
me ook wel goed
( even wat bezinnen )
maar niet zo beweeglijk zijn voor 
een bezig bijtje als ik en 4 jonge kinderen
 is niet zo evident en ik moet toch
hier en daar hulp vragen.
Elke dag gaat het een tikkeltje beter.
 Ik heb alle plannen/ verplichtingen
geschrapt uit mijn agenda voor 2 weken.
Gisteren een stapje buiten gezet
tot in de helft van de straat en terug.
Vandaag weer wat verder,
rustig aan,
ik kan mijn knie al beter plooien,
we komen er wel.
Hoe een serieuze val over
losse stenen zo' n
impact kan hebben...


De positieve kant:
al mijn aquamarker kleurwerkjes
zijn al verwerkt op kaartjes.
De inspiratie zat goed,
het juiste papier lag nog op mijn bureau
en zonder veel heen en weer geloop
is dat al gelukt en dat verzet mijn zinnen aardig.
Onze bestelde Fuses zijn eindelijk hier en
morgen komt Ilse hier knutselen.
Gezellig!
Dat omdat ik al die verplichtingen
heb afgezegd,
nu kan er iets leuks
in de plaats komen.
Dat is fijn!





26 opmerkingen:

  1. Leuk met die tekst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Sarah.
    Fijn dat het alweer wat beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige kerstkaart ! Ik ben blij voor je dat het al wat beter gaat ! Geniet er morgen maar van en je weet het he ... ik wil een verslag met foto's, stuur wat foto's terwijl jullie bezig zijn, dat maakt mijn dag ook wat gezelliger ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Sarah ! Geniet maar van de verplichte 'rust' zal ik zeggen! Huppel niet te veel rond met je pijnlijke knie en maak er een gezellig knutseldagje van met Ilse ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje, lief met dat vogeltje! Fijn dat je al iets mobieler bent, maar doe rustig aan, hoor. Als bezige bij wil je vaak te snel...
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt Sarah!

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke vrolijk kerstkaart.
    Begrijp na het terug lezen van je blogposts...dat je bent gevallen en nog al een pijnlijke knie hebt.
    het allerbeste goed je rust nemen maar zodat het ook goed geneest.

    toch een fijne dag gewenst Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pech Sarah.....je hebt een lelijke val gemaakt las ik in je vorig berichtje!
    Maar het gaat langzaamaan dag voor dag een beetje beter....en nu heb je wat extra tijd on te knutselen....dat dan weer wel!
    Je kerstkaartje ziet er erg leuk uit.
    Heel veel plezier morgen met Ilse....en knap snel op he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk !!!!
    Zou zeggen:rustig aan en kleur maar lekker door !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Sarah ! Wat een geluk dat het al iets beter gaat, en je je toch leuk kan bezighouden! Groetjes en nogmaals spoedig beterschap ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel fijn te lezen dat het het weer stilletjes aan beter gaat met je knie Sarah...en fijn dat je heerlijk aan het kleuren en schrijven bent geweest..je kaartje is TOP ...een prachtige tekst erop geschreven....
    veel plezier morgen samen met Ilse...en ik ben benieuwd naar het resultaat..
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je van je pech toch iets moois weet te maken, Sarah! Ik hoop dat je snel weer uit de voeten kunt, maar dat je weet te genieten van deze "extra tijd", zo te lezen lukt dat aardig!
    Je maakte een prachtige kerstkaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Sarah.Leuke tekststempel en een lief vogeltje erbij.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart!
    Doe het rustig aan, je gaat de goede kant alweer op.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Sarah, wat een mooie kaart!!
    En meen je dat dat je al die afdrukjes al op een kaartje hebt verwerkt?? Zoveel in zo korte tijd? Ik ben benieuwd. Sterkte nog met herstellen! En je grote dames helpen natuurlijk, zo klein zijn ze niet, toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie dat ik een blogpost gemist heb, Sarah....wat een onfortuinlijke val heb je gemaakt....gelukkig gaat het al weer een beetje beter. Het positieve is dat je toch nog kunt knutselen!
    Je kaartje is heel mooi...ik dacht in 1e instantie dat je het zelf geschreven had.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart Sarah! En heel veel beterschap gewenst!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Enig kaartje met het roodborstje! Nog veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een prachtig kaartje en ik hoop dat je snel weer mobieler bent en je knie geneest. heeft tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kerstkaart met de grote tekst erop en het lieve roodborstje! Fijn dat het al wat beter gaat en je ists meer kunt bewegen. Gelukkig heeft je gedwongen rust ook positieve kanten. Veel plezier morgen met Ilse, doe haar maar de groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gelukkig dat het al een beetje beter gaat met je!
    amuseer je morgen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sorry, vergat nog te zeggen dat het een heel mooi kaartje is!
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdags kerstkaartje!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kerstkaartje Sarah, en wat goed dat je al die afdrukjes al verwerkt hebt op kaartjes.
    Het doet me goed om te lezen dat het met kleine stapjes vooruit gaat!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje Sarah. Ja en die losse stenen, zijn al veel mensen tot last geweest. Vorig najaar hiertegen in onze straat in het geweer gekomen. Ze hadden geveegd metvan die zware machines en toen met behulp van boomwortels lagen er wel 6 stenen dusdanig omhoog, dat ik ben gaan bellen. Het heeft geholpen mijn leeftijd te noemen, want na 20 uur was alles hersteld. Maar jij doet het ermee. Heel naar. Veel sterkte. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuke kaart! Doe maar rustig aan, zodat je goed hersteld. Maar zal niet altijd meevallen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah