zaterdag 11 maart 2017

Twee snelle kaartjes


Ik heb een blokje met best wel
mooie roze papiertjes
dat ik eigenlijk weinig gebruik,
daar moest verandering in komen!
Ik koos er twee uit en maakte er
vlug twee kaartjes mee.


Ik had nog uitgestantste bloemen
liggen van Mft en een cirkel
waarin ik zelf Happy Birthday
schreef een tijd geleden.
 Ik was er toen niet tevreden 
over omdat de eerste a te puntig is,
maar nu dacht ik, de ontvanger gaat
dat misschien helemaal niet merken .
( We zijn vaak te streng voor onzelf ☺ )
Dus maakte ik er toch 
een kaartje mee.
De bloemen kregen nog 
een plakparel.


Ook dit kaartje was snel klaar.
Ik gebruikte de rest van mijn papier
voor ons buurmeisje die 8 werd.
Ze hebben een konijn en heeft lange 
blonde haren en ik vond
bij mijn gekleurde afdrukjes juist
het perfecte prentje.
Ook de tekst lag nog in een doosje
( het is eentje van Ilse en leende hem 
een tijdje geleden en 
maakte wat afdrukjes toen)
Nog twee restjes papieren lint
voor de afwerking.


Zo had ik vrij snel deze
twee kaartjes klaar die direct de 
deur uit gingen.

Vandaag is het familiefeest in de 
bibliotheek en ga ik weer voorlezen.
Er staan nog allemaal andere
leuke ( kinder ) dingen op de agenda.
Vanavond twee logés,
dwz dat er hier 6 kinderen zijn
morgen voor het ontbijt ☺
Ik weet niet of ik veel 
blogtijd ga hebben....
Maar morgen wel een kaartje
dat helemaal geen ' snel ' 
kaartje is...

Geniet van deze mooie dag!

20 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt, Sarah.
    Fijne dag en veel plezier met de logeetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij sommige blokjes moet je ook ineens weer inspiratie krijgen. je koopt het om de mooie kleuren en dan even niet weten wat je er mee moet. Jouw kaartjes zijn erg leuk. Ook heel toepasselijk voor je buurmeisje. Veel plezier in de bibliotheek en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes.
    Soms is juist de eenvoud zo mooi.
    Het verzinnen is vaak het moeilijkste, als het idee daar is, komt de kaart ineens "vanzelf"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten. Dat is een drukte bij het ontbijt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. soms heb je dat met papiertjes hé, je moet ze hebben, maar dan liggen ze daar, tot je ze plots weer herontdekt!
    2 mooie kaartjes!
    Veel plezier in de bieb en met je grote bende kinderen vanavond en morgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes Sarah, veel plezier met de logees!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaartjes, Sarah en ik vind e handgeschreven tekst op de eerste mooi! Veel succes met de drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes !!!!!!
    En veel plezier morgen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes, er isniet aan af te zien dat ze "snel" zijn, vind ik.
    Veel plezier met je kinderschare.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes en wat een leuk papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag het al in mijn leeslijst, er staat een "foute A", :-) geloof je dat nu echt? Maar je hebt gelijk, we zijn soms zo kritisch op onszelf . . .
    Voor een verkoop had ik ook wat "lelijke, foute " kaartjes bij me, ze waren het eerst verkocht.
    Ik wens je een goede nachtrust . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk deze 2 kaartje Sarah mooi papier gebruikt en het stempeltje prachtig ingekleurd
    veel plezier met je logeetjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was mij echt niet opgevallen, van die puntige a. Ik vind het juist heel mooi geschreven. Veel plezier en succes met alle kinderen. Volle bak bij jou, maar dat is alleen maar gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! En altijd handig als je wat snelle kaartjes hebt kunnen maken. Wat leuk dat je logeetjes hebt, altijd feest! Ik gok dat jij ook niet te laat naar bed gaat.... EN die scherpe a was mij niet opgevallen als je het niet had geschreven, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaartjes Sarah, en ik had die puntige "a" niet eens opgemerkt hoor ! Leuk, als je zo snelle kaartjes kan maken. Ik hoop dat je al bekomen bent van de "dolle kinderboel" :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En nu liep ik alweer achter! Deze had ik ook nog niet gezien. Het is typisch dat we zo kritisch zijn voor onszelf, denk ik. Als je erop wijst, zie je inderdaad dat die ene a er anders uitziet dan de andere, maar ik kan je verzekeren: als je het niet had gezegd, dan had niemand erop gelet!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah