woensdag 26 april 2017

Kleurenkaartenteam: Kraft en Paars



Larissa koos bij ' mijn kraft ' van 
vorige maand paars.
( mijn lievelingskleur ☺)
Vol zin ging ik aan de slag en
maakte dit kaartje voor het 
kleurenkaartenteam van Martina.


Ik gebruikte weer restjes op en zo
doe ik nog een keer mee met 


De kaart doet ook mee
met K & K
waar je een kaart kan liften.

Ik kom zeker bij iedereen kijken 
maar meestal doe ik er een paar
dagen over dus niet
ongeduldig worden.

En wat vond ik gisteren bij
mijn grote schoonmaak...
Het laatste eitje!


In dit potje dat op de kast stond 
tussen allerlei spulletjes
lag het eitje.
Bij het uitpakken viel het
eitje mooi in tweeën en ik
wou het opeten maar
dan dacht ik hoe blij mijn jongens
gaan zijn met elk een helft als 
ze uit school komen dus
bewaarde ik het voor hen.
Wel een mooie verstop plaats,
let maar op de betekenisvolle tekst
op het potje.
xxx
Fijne dag!

29 opmerkingen:

  1. Haha Sarah, gevonden dus dat laatste en best verstopte eitje ! Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat heb je veel challenges gecombineerd ! Knap gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Sarah! En hoe dapper van je en lief! dat je dat ene eitje toch voor je twee kids hebt gelaten ! Hihi ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje Sarah, wou eerst ook de kaart van K&K liften, uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik het dessinpapier meer in de kijker wou, maar zo staat dat eigenlijk ook wel heel mooi centraal! supers!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...wat zullen de jongens blij zijn met dit laatste eitje.
    Leuke kaart heb je weer gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en wat leuk dat je het laatste eitje ook gevonden hebt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sarah, het is een hele mooie kaart geworden.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof kaartje en mooi gelift. Bijzonder dat het eitje ook lila is . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurencombinatie zeg.
    Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Niet te druk maar wel helemaal af.
    En....meteen weer wat restjes weggewerkt.

    Jaaaaaaa.....daar is het eitje! Nou nou, bijna 2 weken later, maar hij zal vast nog wel smaken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie fijne kaart; zo elegant! En idd een hele mooie laatste vind/verstop-plaats! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart geworden Sarah. En die tekst op het potje, heb je gelijk ter harte genomen. Vonden ze het lekker?
    grt leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je het laatste eitje ook vond. Goed verstopt waren ze!
    En een prachtige kaart maakte je, Sarah!
    Groetjes
    Jantine

    PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
    http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie KKT kaart heb je gemaakt. Paars is altijd zo mooi op een kaart! EN dat eitje....prachtige verstopplek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. AAh...daar is het eitje!! Gelukkig!
    Ik vind paars ook een echte kleur die bij jouw hoort...mooi he?! Je hebt een superleuk kaartje gemaakt!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje Sarah.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een kaartje om vrolijk van te worden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje, Sarah!
    En wat lief van jou om het laatste eitje te delen onder je jongens. Leuke tekst op het potje trouwens!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Nou ja zeg, dat laatste eitje heeft precies de goede kleur voor het KKT. Grappig. En wat lief dat je het niet zelf hebt opgegeten, maar voor jouw jongens hebt bewaard. De tekst op het potje zegt alles wat dat betreft ;-) En je kaartje, dat is hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuk weer ....en dat eitje..... leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart! Ik kan me wel voorstellen dat je het extra leuk vond om met je lievelingskleur aan de slag te gaan. Proficiat dat nu alle eitjes gevonden zijn. Zo lief om dat eitje voor je zoontjes te laten - je bent al een volleerde engel als ik dat zo lees.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie, stijlvolle kaart. Alle eitjes weer terecht, mooie tekst op het potje, klopt helemaal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi gedaan! Die bloemenstempels zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke manier om je restjes op te maken, kaartje geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. knap resultaat, die "vierkantige" bloem, ik vind het een mooie stempel
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooi in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, een beauty dit kaartje!! Ik hou hier wel van! Mooi hoe je de kaart gelift hebt Sarah! En lief dat je het eitje bewaard hebt voor je jongens...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart Sarah, en jouw lievelingskleur ! Lief dat je het laatste eitje voor de jongens bewaarde, maar eigenlijk was het voor "mama"... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit kaartje is tof! Erg mooi Sarah.
    Die kleuren hebben we goed gekozen samen, haha!
    & eindelijk het laatste eitje gevonden, voor de jongens dan.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gave kaarten. De kleuren waren ook erg mooi. Ook ik ben wat later met het reageren. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah