zondag 23 april 2017

Stickey Sunday: Lente schoonmaak #2



Ik ruimde deze week ook op
 tussen mijn knutselspullen
 Deze doos staat 
klaar voor een vriendin 
en haar dochtertjes.
Ik versierde hem met mijn
washi tapejes.


Ik selecteerde tussen mijn papier.
86 vellen dik papier
54 dunne vierkante vellen
Van alles twee. 
Want het kleine zusje van 4 
wil altijd hetzelfde als grote zus van 6.
( En nog merk je amper dat
mijn papierbak leger is...)


Ik maakte 4 zakjes voor hen:
stempelafdrukjes om te kleuren,
Sarah Kay prentjes, 
tekstjes en vlinders.


Ik schikte alles netjes in de doos.
Daar gaan ze veel plezier 
aan beleven.


Mijn washi tapejes werden
 weer goed benut.
Dat is toch heerlijk spul!

O ja, gisteren ruimde ik met de
jongens ook op in het speelgoed.
En wat zat er in de
caravan van playmobiel?
Ja hoor. Het voorlaatste
verloren eitje!
 ☺

15 opmerkingen:

  1. Leuk om zoiets cadeau te doen, (minstens) 2x plezier! Het gaat nog goed komen met de eitjes, nog even en je hebt ook de laatste te pakken, hihi
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het voorlaatste eitje... Benieuwd wanneer het laatste tevoorschijn komt...
    Leuk idee om een doos met tapejes te versieren! De meisjes van je vriendin zullen heerlijk kunnen knutselen!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat opruimen. Jij ziet weer wat je hebt en de spullen die je niet meer gebruikt komen op een goede plek terecht. Ik heb laatst ook allemaal spullen uitgezocht (dat is de enige actie die plaats vindt aan mijn knutseltafel momenteel ;-) ) en heb mijn twee buurmeisjes ontzettend blij gemaakt met een tas vol papier, stempels en weet ik het wat nog meer. Ik blij, zij blij! Hihi, leuk dat jullie weer een verloren eitje hebben gevonden. Nu de laatste nog... fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, wat lief van je, zo'n kado-doosje, vol leuke knutsel spullen wil iedereen wel krijgen,,toch?!
    Dat washi tape is inderdaad ideaal, leuk om even gauw iets op te vrolijken.
    En dat eitje.....wéér gevonden samen met de jongens, dus wéér niet zelf op kunnen eten vrees ik 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een leuek manier van opruimen, vooral als je er nog iemand blij mee kunt maken. Mijn moeder zeg nog altijd:" Wat het huis verliest, geef hij ook weer terug." Dus wie weet komt dat laatste eitje ook nog terecht. Gezellige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ga je een paar uur niet meer horen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou ik ook wel eens kunnen gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ga ik straks ook mee beginnen en morgen komt kleindochter meehelpen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om zo een kado samen te stellen! En de washitape op de doos is een super idee; dat ga ik ook eens proberen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie doos, met inhoud, een prachtig geschenk! En hoera, weer een eitje gevonden ! :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat lief van je zeg! Een hele doos vol en wat voor een doos! Prachtig versierd. En wat grappig dat je het eitje toch nog vond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent goed aan het opruimen geweest Sarah, dat doe je goed. En dan maak je ook nog zo'n mooie hobbydoos voor je vriendin.
    ik heb vandaag de kledingkast maar eens opgeruimd! 3 vuilniszakken staan klaar om te worden weggebracht naar de kringloop.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi cadeau, deze doos, zowel de inhoud als de verpakking! Daar zullen de meisjes zeker blij mee zijn.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief van je. Jij hebt weer wat opgeruimd en een ander blij gemaakt, top!
    Op naar het laatste eitje..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah