dinsdag 23 januari 2018

Happy Birthday * Kleurenschema * Fluitzak


Zoals beloofd vandaag nog
kaartje met het polka dot papier
en het rode frame.


Deze keer met een lief beertje 
en de mooie HB in het rond
en twee vlaggetjes van Su.


Hier zie je de kaart van vandaag
en gisteren samen.

Gisteren nodigde ik mijn mama
uit om een potje soep te
komen halen.
Ik was bezig aan mijn
groot project.
Ze knipte mee wat stofjes en
samen puzzelden we.
Heel gezellig!
Het denkwerk is nu klaar,
misschien vind ik deze week een
gaatje om met het naaien
te starten.
Een kleurig schema kan ik
jullie al vast laten zien.☺


Wat zal dat nu toch worden?
Wordt vervolgd!!


Jaro kwam gisteren thuis met
zijn allereerste breiwerk:
een fluitzak.
Hij breide heel regelmatig en vast,
super knap!

Vanochtend moeten we weer op
controle in het ziekenhuis
voor Nomi.

Fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Dit kaartje is ook weer een schatje, Sarah.
    Kleurenschema ziet er alvast leuk uit, ben benieuwd.
    En wat ziet het eerste breiwerk van je zoontje er goed uit. Leuk zo'n fluitzak.
    Succes in het ziekenhuis vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moooie kaartjes heb je weer gemaakt.
    leuk dat kleurenschema voor je project, succes er mee
    zoontje van een creatieve mamma, tuurlijk dat het breiwerk mooi is, leuke kleurtjes heeft ij gebruikt.
    hopelijk valt het onderzoek goed mee en krijg je goed nieuws, ik duim mee
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer een leuke geworden. Je kleurenschema ziet er alvast leuk uit, het groot project kan volgens mij al niet meer mis gaan. Knap die fluitzak van Jaro, en dan ook nog allemaal verschillende kleuren. Top gedaan! Hopelijk ook goed nieuws in het ziekenhuis!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje weer! En je schema ziet er goed uit, ben benieuwd....
    Wat knap van Jaro, heel goed gedaan, zeg! En we duimen weer voor Nomi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje, dat kleine beertje is zo bruikbaar! Wat mooi zeg, de fluitzak. En nu hopen dat de controle morgen goed verloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rood en grijs, mooie kaarten heb je er mee gemaakt.
    En een kleurrijke blokfluitzak heeft Jaro gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk is het goed met Nomi....
    En de blokfluitzak is echt mooi gebreid zeg!! Wat knap van Jaro.
    Je kaartje is ook erg lief en wat het project gaat worden.... ik wacht af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is een leuk kaartje! Die beertjes van MFT zijn zo cute. Zo hee, Jaro kan echt al netjes breien! En hoe verliep de controle van Nomi?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurencombinatie is dit toch.
    Net als gisteren nu ook weer een heel leuk kaartje.
    En....Hoe was het in het ziekenhuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten, ik vind de kleuren combinatie ook heel gaaf!

    Nog bedankt voor je leuke washi verjaardagskaart! Ik heb hem op tijd ontvangen, maar kwam er helaas nog niet aan toe om je persoonlijk een berichtje te sturen. Ik lees alles (wat een vervelende avonturen met je dochter en vader!), maar regelmatig reageren lukt niet helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kaarten heb je deze week alweer gemaakt! En ik ben zeer benieuwd naar het kleed! De schets ziet er veelbelovend uit. Succes!!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook weer een schattig kaartje, lief met dat beertje ! Je project ziet er al prachtig uit, en die fluitzak is supermooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaartjes! De ronde tekststans is gaaf zeg! Ben benieuwd naar het vervolg van je (zoveelste) project.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah