zondag 4 maart 2018

Stickey Sunday: Handletteringschrift #8 ' Dreaming - Happy '


Vandaag laat ik weer wat pagina's
zien uit mijn schrift.
Alles is geschreven met een fineliner
en versierd met tapejes hier en daar.


De inspratie van de veren vond
ik in een kleurboek voor volwassenen.


Hier zie je de hele pagina.
Links verwerkte ik mooie foto's uit
een magazine van Kaizercraft
en wat  droomtapejes.
Rechts zie je de teksten die
je eerst zag.


Dit is een detail uit de
tweede pagina die ik vandaag
laat zien.
Deze tekst vind ik zo waar.


Hier verwerkte ik links leuke dingen
uit een magazine van Card 'n Scrap
en rechts schreef ik zelf twee quotes.


Op de laatste pagina schreef ik
deze mooie quote.


En deze.


Dit is het totaal beeld van de pagina.
Links een mooie tekst die ik vond
in de Libelle en zeker een plekje moest
krijgen in mijn schrift.

Als je wat rondkijkt vind je 
overal inspiratie ☺

Fijne zondag!

14 opmerkingen:

  1. Wauw, super mooi Sarah.
    Ik vind het zo knap, erg mooi!
    Wel tof om het zo te doen, je hebt allerlei mooie teksten bij de hand en je kunt zelf hele veel oefenen. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af en diepe buiging. Wat heb jij dit prachtig gedaan. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, ik moet dat ook weer eens oppakken! Ik wil meer tijd hebben...Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en zó knap, dat handlettering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoe je blijft oefenen, hier schiet het er bij in... Maar leuk om weer inspiratie te krijgen via jouw sticky sunday! Fijne dag...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, mooi zeg dat handletteren! Kan ik totaal niet dus petje af! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij weet inderdaad de inspiratie wel te vinden! Wat ziet dit er mooi uit, zeg! Die veren vind ik echt geweldig. De rest trouwens ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heerlijk schrift: mooie teksten, mooie handlettering, toffe inspiratie!
    Fijne zondag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie teksten en zo mooi geschreven Sarah

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat mooie pagina's en prachtige teksten, heel mooi geschreven ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk! Heerlijk km mee bezig te zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o ja ,die handlettering, zo fijn om te doen (maar zo weinig tijd....)Leuke, deze ! En de teksten: helemaal waar inderdaad! Gr, Annick

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah