woensdag 21 maart 2018

Vijf kleurrijke kaartjes


Vandaag ben ik er weer 
met vrolijke post.


Het begon allemaal met dit papiertje
 wat ik zelf maakte.
Ik plakte eerst een geel servet op wit papier
en dan scheurde ik allemaal stukjes
servet in lente kleuren en plakte
die er willekeurig op.


Ik sneed mijn papier in twee en 
op 1 kant deed ik met gesso
en stencils bollen en streepjes.
Dan ben ik beginnen puzzelen....


Uit mijn met gesso bewerkt
papier sneed ik HB uit en legde
die in het wit weer in.
Die kaart ging naar jarige Ineke.


Ik sneed van de rest van het papier
drie vierkantjes uit met een stikrandje
en gebruikte de HB van de vorige kaart.
Deze kaart is voor de voorraad.


Uit het andere papier sneed ik
6 vierkantjes en daarop een
hello in 3 laagjes.
Daar maakte ik 
GerJanne blij mee.


Uit het andere gedeelte sneed ik
HEY en you uit.
Met wat spetters maakte ik er
een stoer bedankkaartje van.
( Voor mijn mama want ze
had er eentje nodig )


Van het negatief maakte ik een 
andere kaart voor Ellen.
Uit het restje gessopapier
kreeg ik nog net haar naam.
Ik zette nog een bloempje van MFT
op het kaartje.
Deze kaart laat ik meedoen
bij Crazy for CAS #4 ' Lente '


Het negatief van You kreeg
vanbinnen nog een plekje.


Met mijn eigen achtergrond maakte
ik 5 kaartjes en ik hield geen
rest over!
Ik doe mee bij KIC # 116
' Maak je eigen achtergrond '

Bedankt voor de leuke reactie
op mijn vorig kaartje.
Aan een blogrondje ben ik niet
meer toegekomen afgelopen dagen...
Gewoon te druk en ik had zorgen
aan mijn hoofd.
Nog een week en half
en de kinderen hebben vakantie.
Ze zijn er aan toe, er zijn nu even
te veel moetes en TE is nooit leuk.

Maar JOEPIE, verder geen gezeur,
vandaag is het officieel LENTE,
vernieuwde energie kan weer door
onze aderen stromen!

27 opmerkingen:

  1. Inderdaad een prachtig kaartje , mijn dank !
    De hele serie is top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke en vrolijke kaartjes heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat vrolijke kaartjes. Ik zag ook heel veel leuks verder deze week. Fijn he dat het lente is. En voor je kids nog even. Hier geen paasvakantie maar een lang weekend.
    En even er niet aan toe komen om te bloggen is helemaal niet erg toch.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke serie, mooie achtergrondjes heb je gemaakt!
    Succes met de drukte... herkenbaar ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat heb je dit top gemaakt Sarah. Hier krijg ik inspiratie van, dank je wel. Alle kleuren en kaartjes zijn om van te smullen..heel gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het maakt me vrolijk deze kaartjes. Mooi gedaan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het maakt me vrolijk deze kaartjes. Mooi gedaan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je gave kaartjes gemaakt met je eigen achtergrondjes Sarah.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is even een hele leuke, vrolijke serie. Knap gedaan. En alles gebruikt, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaartjes, Sarah en wat een ontzettend leuk idee, die vrolijke servetten als achtergrond. Heel geslaagd!
    Sterkte met de zorgen...
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Sarah, wat een mooie reeks! En tot het laatste opgebruikt knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij je best gedaan! Je eigengemaakte designpapier is geweldig, erg leuk gedaan. En dan de serie kaarten, ook al zo mooi! Past bij de lente! En drukte, ja zeer herkenbaar. Rustig blijven is belangrijk, en soms lastig! Fijne en rustige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaartjes en zeker uniek ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, een leuke, productie zo ! geslaagd hoor, mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh kijk, daar is de prachtige kaart die ik zaterdag in mijn brievenbus vond. Ik heb toch zitten kijken naar de vierkantjes hoe je die gemaakt had. Nu heb je het goed uitgelegd en ik vind ze top! Zo mooi gemaakt.
    Nogmaals dank! Ook mijn binnenkant was mooi geschreven!
    De andere kaarten zijn echt heel gaaf. Zo creatief. Ik ga dit vast en zeker nog eens proberen.
    Nog even aftellen tot de vakantie. De mijne begint zondag om 12.00 uur tot en met 8 april. Lekker!!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie serie Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, dit is gaaf zeg!!
    En wat knap, 5 kaartjes, leuk hoor, helemaal omdat je de achtergrond zelf maakte.
    Ik vind het een TE gekke serie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat leuk deze fel gekleurde achtergrondjes, je hebt er toffe kaarten mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om nu de hele serie te zien waar ‘mijn’ kaartje deel van uitmaakt! Ik was zo blij verrast met de mooie, vrolijke, persoonlijke kaart die ik van jou kreeg. Zo vaak gebeurt het niet dat je post krijgt met je eigen naam erop ;-) Superleuk ook dat je meedoet aan onze lente-challenge bij Crazy for CAS. Dankjewel voor het meedoen en vooral ook voor de lieve kaart xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat prachtige en vrolijke kaartjes, zo kleurig, super gedaan ! Ja, de paasvakantie zal jullie deugd doen, hopelijk verloopt die zonder problemen... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een productie weer! En wat ontzettend leuk gedaan! Geen dingen doen die 'te' zijn, zonder van alle energie.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende serie is dit. De kleuren springen je tegemoet, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave achtergrond heb je gemaakt en wat een prachtige kaartjes maakte je ermee. Het kaartje met het konijntje vind ik echt te schattig. Nog even genoten van al je creatieve werkjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaarten met je eigen gemaakte achtergronden. had er in kaartpraat maandag een vraag over. Super leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit gaaf! Ik heb vol bewondering je post gelezen, wat een mooie kaarten met leuke ideeën heb je met je prachtige zelfgemaakte achtergrond gemaakt, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie achtergrond waar je een PRACHTIGE set kaarten mee maakte! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een vrolijke kleuren! Hele mooie kaartjes, fijn dat je meedoet aan onze CFC challenge. Grtjs Iefje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah