donderdag 21 juni 2018

Leve de zomer!


Wat hadden we een zalige dag gisteren.
Zo'n mooi zomers weer!
Met zijn achten waren ze gisteren.
Ze speelden heerlijk in het park
en terwijl kon ik een beetje haken.


Er werden beekjes gegraven.


Daar kunnen kinderen zich
toch uren mee amuseren.


En natuurlijk werd er ook gevoetbald!
Het feestje was geslaagd.
Vandaag staat er al weer een feest
op de agenda. Een afscheidsfeest van
de juf van Moriander die na 4 jaar de
klas verlaat.
Vanochtend om 6 u was ik al pasta
aan het koken om er in de ochtend een
pasta salade van te maken.
( En ik bakte een omelet om tussen de boterhammen voor school te leggen ☺ )
Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis,
op controle voor Nomi' s ogen.
Om 18 u worden we op school 
verwacht voor het feest.

( Vandaag geen wekelijkse kerstkaart,
het is te druk... )

9 opmerkingen:

  1. Klinkt bijna als vakantie.....1 dagje dan, want poeh zeg, wat ben jij druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet een mens zijn prioriteiten stellen. En het zag er alvast leuk uit en de kinderen zullen zich fantastisch geamuseerd hebben. Bij mij is het een supersnelle geworden, ik had er geen meer op voorraad en straks moeten we bij de kinderen dus een snelle kaart moet ook eens kunnen. Tot volgende week. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je precies met dat goede weer zo lekker naar buiten kon.
    Wat een drukte allemaal zo aan het einde van het schooljaar, zeg. Sterkte. Ik snap dat je hoofd even niet naar een kerstkaart staat.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk feestje, met al die spelende kinderen! Wat een mazzel met het weer, vandaag is het een stuk killer! En druk...jaaa dat klopt als een bus! Nog ff doorbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit. Het weer zat ook mee, fijn is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat hebben jullie een prachtige dag gehad, juist met mooi weer ! Ik hoop dat alles goed is met Nomi's ogen. Veel plezier op het feest ! En ja, ik ben ook blij dat ik vandaag niet in Planckendael was, maar ocharme, die leeuwin... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben ongelooflijk geboft zeg!! Net die ene dag met prachtig weer en jullie hebben hem op het feest van Jaro! Heel leuk verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mij voorlopig ook geen kerstkaarten, heb net alles uitgezocht en nog voor "tig" jaar materiaal, ga me eerst maar eens amuseren met het KKT
    Heerlijk als je zo'n mooi park in de buurt hebt, hier word je zelf ook vrolijk van als je kinderen zo genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er gezellig uit, het feestje! Wat hebben jullie geboft met het weer. De weken voor de vakantie zijn altijd druk, maar nog even en er komt rust ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah