zaterdag 23 juni 2018

Zeemeermin


Voor een vriendinnetje van Jaro,
die helemaal in de ban is
 van zeemeerminnen,
maakte ik dit onderwatertafereeltje.


De stempels schilderde ik in.
Het kaartje viel heel erg in de smaak!!
Het papier is van de Action, de schatkist
is een oudje van de Boekenvoordeel en
de visjes en de zeemeermin vond ik bij Ali.

Voor de meisjes zitten alle testen erop,
al hun opdrachten zijn binnen geleverd.
( Zij hebben geen examens zoals op
de meeste scholen, maar ook zei 
moeten heel hard werken. )
Volgende week hebben ze geen les
meer want dan delibereren de leerkrachten.
De jongens hebben nog een gewone week
school, het einde nadert....
Vandaag ga ik iets leuks doen 
met de kinderen.
Eerst gaan we bij vrienden naar de voetbal
kijken van België en Tunesië.
Dan neem ik zes kinderen mee naar 
de pizzeria en daarna gaan we op school
kijken naar het eindtoneel van de
12 de klas:  Peter Pan.
Dat beloofd een gezellige dag te worden!

10 opmerkingen:

  1. Ontzettende leuke kaart zeg!!
    Wat knap gemaakt, het heeft iets mysterieus.....echt zo mooi.
    De zeemeermin in het midden vraag alle aandacht, dat is nou juist zo knap gemaakt vind ik.
    Hele fijne dag, klinkt als een.volle, maar hele leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart voor de jarige, Sarah. Ze zal er blij mee zijn.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, mooi die onderwaterwereld!
    Heel veel plezier vandaag, we zullen duimen voor de Rode Duivels vanmiddag :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful card. Love the scene you have created.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, zo lief, die zeemeermin ! Tof, dat de "examens" achter de rug zijn ! En geniet van die extra leuke dag vandaag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt Sarah. Nou jullie hebben een vol programma vandaag! En wat deden ze het goed die rode duivels...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kaartje maakte je, traktaties om te smullen en een heerlijk feestje. Succes met de laatste loodjes, Groetje, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. klinkt als een toffe dag gisteren! De jongens waren vast in de wolken met de mooie score van de Rode Duivels!
    Je kaart vind ik supermooi met die lieve zeemeermin!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer zo'n leuke dag met je gezin! Het is nu bijna gedaan met de school..Wat zullen jullie er alle 5 naar uitkijken..
    Je kaartje is enig met die zeemeerminnen!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje heb je gemaakt! Inmiddels heb je een heerlijk weekend achter de rug als ik het zo lees.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah