woensdag 19 september 2018

Bloemenkaartjes


Kleuren werkt altijd therapeutisch.
Daarom stempelde ik in de vakantie
met de misti 4 keer deze bloemen
 en op een avond kleurde ik ze in.


Ik kleurde met copics en 
achteraf zette ik overal stipjes.
Dat doe ik zo graag.
( Mariken, zo'n stipworkshop
dat zou echt iets voor mij zijn 😉 )


Bij deze maakte ik eerst de 
achtergrond blauw met een krijtje
en kleurde dan alles.


Hier zie je mijn drie kaartjes samen.
En nummer 4 dan?


Die kleurde Jaro in want hij
kwam er gezellig bij zitten. 

De eerste kaart laat ik
meedoen bij
'  Flowers '

13 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaarten. Inderdaad: kleuren is heerlijk! Ik zal dat ook weer eens gaan doen na een lange tijd kaarten met stansjes. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige kaarten heb je gemaakt, Sarah.
    En de kaart van Jaro is ook al zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten laat je hier zien. Mooi fleurig. Geweldig dat je zoon mee kleurde. Prachtig is die geworden. Ook al zo fleurig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig al die fleurige kaartjes, mooi! Ook Jaro heeft goed zijn best gedaan, leuk hoor!
    Al wat opgeknapt?
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fleurige kaarten heb je gemaakt Sarah. Héérlijk kleuren én stippen..LOL. Gezellig dat Jaro mee ging kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie bloemenkaartjes, prachtige kleuren en leuke stipjes ! Ook Jaro's kaart is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten, Sarah. Allemaal even kleurrijk! Bedankt voor je deelname aan CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier wordt een mens toch vrolijk van. Al die mooie kaartjes in prachtige kleuren.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een leuke serie kaarten in al die verschillende kleuren! En wat is die van Jaro lekker fleurig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn jullie lekker bezig geweest. Jouw kaartjes zijn prachtig, net als die van Jaro.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes heb je gemaakt!! Maar ja, die van Jaro is natuurlijk de topper!
    Ben je alweer wat opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bloemenpracht, ze zijn erg leuk geworden!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah