vrijdag 28 september 2018

Vintage kaartje


Vandaag laat ik een vintage
kaartje aan jullie zien.
Het prentje komt van een
knipvel, die ik eens ergens bij 
kreeg en bewaarde voor het 
juiste moment.
En nu past hij perfect op mijn
' sober ' vintage kaartje.


Ik combineerde het plaatje met
kraft, het mooie tekstje is van Su.
De bloempjes erbij maakt het kaart
net iets anders van stijl dan jullie
gewoon zijn van mij.
( Colien, de hartjes van de bloemen
heb ik aan jou te danken.)
Het kaartje was al een paar weekjes 
klaar, maar vandaag plaats ik
hem bij K en K
of ik ben nog te laat!

Het toneel was prachtig gisteren.
Ik pinkte een traantje weg omdat
Jaro daar zo prachtig straalde op
het podium.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig vintage kaartje, mooi! Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge op het Knutsels en Kadootjes-blog. Je kerstkaartje van gisteren is ook erg geslaagd! En wat tof dat Jaro zo heeft gestraald op het podium en fijn dat je moeder er bij kon zijn...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schattig plaatje heb je gebuikt op deze vintage kaart. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. En wat mooi dat Jaro je kon ontroeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sarah, wat een mooie kaart ! Ik wil er altijd en beginnen en weet nooit goed hoe.... Ik zal er mij eens moeten aanzetten. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi vintagekaartje heb je gemaakt.
    Toch leuk dat Jaro een mooie voorstelling heeft gegeven.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vintagekaart Sarah. Mooi plaaatje. De bloemen passen er heel leuk op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige vintage-kaart Sarah, supermooi gedaan ! Tof, dat de voorstelling met Jaro zo mooi was, en dat je moeder er bij kon zijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Sarah. En je was zeker niet te laat!
    Als een van je kinderen iets bijzonders doet, dan hou ik het ook niet droog hoor. Hoe oud ze ook zijn.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en zeker totaal anders dan we meestal van je zien.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah