maandag 3 augustus 2020

Happiness Blooms from within * Art Journal # 32


Vandaag veel kleur 
op mijn blog.
Ik laat weer een pagina 
zien uit mijn eerste 
Art Journal.


Het begon met een
achtergrond met 
acrylverf in een spuitbusje
( Action )
Met een zelfgemaakte stempel
( Foam en een dopje )
maakte ik bloemen.


Veel bloemen.


Met Acrylstiften
en een tekst maakte
ik de pagina af.


Ik word hier vrolijk van!
Jullie ook?

Ik plaatste gisteren een raadsel,
maar nog niemand gaf het juiste
antwoord, ik liet het vandaag
nog een zien.


Zoek de identieke tweeling!
Ze moeten echt helemaal hetzelfde zijn:
kapsel, gezichtsuitdrukking en
kledij!
Morgen toon ik de oplossing.

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. helemaal leuk en veel kleur ! mooi resultaat geeft het
    ik denk wat betreft de lego mannetjes, zit er een setje van 3 dezelfde tussen : rood met witte helm ?
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi.
    Ik heb hier even terug gelezen..... Ik loop wat achter ivm verblijf op de camping.
    Ik heb zoooooooveel aan jullie gedacht, met de nieuwe lockdown!!
    Wat vervelend en wat zijn jullie weer beperkt.
    Zo fijn voor je dat je kan ontspannen met je hobby. Als je dat toch niet had zouden je dagen vast heel anders verlopen.
    Zo'n mondkapje voor de fiets is niks niet fijn, maar ik denk dat het wel rust geeft. Voor jezelf en voor je omgeving, zo ben je toch iets met beschermt.
    Je hebt veel moois gemaakt, met je inktjes en stempels. De kaart voor het KKT vind ik héél mooi.
    De pagina van dit bericht ook, die is zo lekker vrolijk!
    Dan de poppetjes...... ik zie het niet👀, grrrr, ik blijf er naar kijken, maar ik zie het niet!!
    De brandweer poppetjes hebben een André gezichtsuitdrukking, dus die zijn het niet, maar welke wel?
    Ik lees het vast morgen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht, ik kijk nog 1x en opeens......ZAG IK HET!!
    Zal ik het zeggen??
    Ik zeg het, je kan altijd mijn bericht niet goedkeuren zodat het niet op je blog komt!
    😁
    De kleine poppetjes, de jongetjes, met de beige broek, het getuigde best een de bruine trui eronder!
    Die zijn precies hetzelfde!! Links boven, 2de op 2de rij is er 1.
    Goed hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe pagina in je AJ, die bloemen zijn supermooi gemaakt!
    Ik krijg de foto van de legomannekes niet groot genoeg om de gezichtjes goed te zien, onbegonnen zoekwerk dus... wel een leuk ideetje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gokje : 2e rij (van bovenaan geteld) : 2e mannetje van links; 5e rij : 4e mannetje van links.
    Wat een leuke opdracht !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, je pagina!
    Natuurlijk nog even gekeken naar het raadsel: bovenste rij, 5e poppetje en onderste rij 5e poppetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pagina met de bloemen. En ik tuur en tuur en tuur, maar behalve die ik zei, de rode met de witte helmen vind ik er geen twee gelijke....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige pagina Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige pagina, supermooie bloemen ! Ja, ik zat er ook naast met de Lego puzzel ! :)))) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah