zaterdag 15 augustus 2020

Moederdag * Top 3



Vandaag vieren we in Antwerpen
moederdag.
Voor mijn mama maakte ik
dit kaartje.


De lieve kikkers zijn van Lawn Fawn.
Ze zijn vrolijk en bruisen 
van energie.
Ik hoop dat mijn mama hier 
wat van opkikkert, want ze was
deze week wat ziekjes.


Ik kleurde de stempels in 
met potloden.
Mijn mama is ook gefascineerd
door waterlelies en ze tekent of
schildert die bloemen wel eens.
Gisterenavond sprong ik op de
fiets en bracht haar een 
verrassingsbezoek.
Eindelijk waren de temperaturen
aangenaam en ik heb genoten
van mijn fietstocht in het groen.


Ik bracht voor haar van alles mee:
mooie zonnebloemen, 
een rozijnenbroodje,
vers geoogste groenten van de tuin,
een drankje om weer te bruisen 
van energie en het kaartje,
dat ze pas vandaag mag open doen.
Ze heeft van mijn bezoek genoten en
ze voelde zich op slag veel beter.
De coronamaatregelen en daarbij
het gepaarde isolement eisen 
ontzettend veel van haar.
Ik doe wat ik kan, maar met alle
kinderen steeds thuis, heb ik
hier ook mijn handen vol.


Ik kreeg van Aranka deze 
mooie tas.
Ze zeefdrukte de tas en ik vind
ze ontzettend leuk.


Dit ontwierp ze ook,
normaal ging er vandaag op chillrijk
een zeefdrukworkshop zijn en 
kon je deze tas maken voor je mama.
Ik had ook tickets voor een
speciale moederdagsavond met
muziek, ik ging er heen gaan
met een vriendin en dat zou dan
mijn me- momentje van de 
vakantie geweest zijn...
Maar we zullen de dag anders
moeten invullen want in
Antwerpen zijn alle evenementen,
ook de kleinschalige, geannuleerd.


Het is even geleden, maar ik heb 
nog eens een badge verdiend
met dit kaartje


Altijd fijn! 



Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Super lief dit kaartje voor je moeder. Leuk de cadeautjes die je voor haar meebracht, met liefde gekweekt in eigen tuin. Hopelijk knapt ze snel weer op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Sarah. En beterschap voor je mama.
    Ook de tas van Aranka is er mooi geworden.
    Jammer dat alles afgelast is, hopelijk kun je er toch nog leuke dagen van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk !
    En je blogbericht is weer gezellig!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, moederdag vandaag in België, dat wist ik niet Sarah, weer wat geleerd!
    Wat lief die presentjes voor jou moeder en zo'n leuke kaart!
    En de tas die Aranka maakt ook zo leuk en mooie woordslang!
    Jammer dat C alles in de war schopt....
    Alsnog een fijn weekend,
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo schattig, dat kaartje voor je moeder, hopelijk gaat het nu beter met haar, die hitte was ook zwaar voor ouderen. En ik wens jou ook een heel mooie en gezellige Moederdag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne Moederdag Sarah! Je hebt een leuke kaart voor jou Moeder gemaakt, maar het persoonlijk bezoekje was vast nog fijner. Mooie tas heb je van Aranka gekregen!
    En gefeliciteerd met je toppertje. Maak er een fijne dag van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje voor je moeder. Een leuke stans is dat bij de kikkertjes. Je hebt trouwens een heel lief geschenk gecreëerd voor haar. Jammer dat je me-momentje nu niet door kan gaan. We zullen nog een poosje moeten doorbijten, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk, grappig en lief kaartje voor je moeder!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke opkikkermoederdagkaart! En je cadeautjes zijn ook al zo leuk! Met liefde bij elkaar gezocht.
    De tas die jij kreeg is ook prachtig zeg!
    Jammer dat je je vakantie me-moment moest missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij zijn weer terug van de camping.
    Ik heb terug gelezen op je blog, wat maakte je veel leuke, zomerse, kaartjes!!
    De citroen kaart doet het goed, ik fris er spontaan van op😉.
    Het blijft een spannende tijd, zeker nu met de hitte erbij.
    Jade gaat woensdag weer naar school. Vooralsnog gaat ze "gewoon" elke dag, maar we wachten het rustig af, het is zó onrustig om ons heen wat betreft Corona, ik hou mijn hart vast.....
    Je doet het goed, door je kinderen wat rust en tijd voor zichzelf te gunnen, in deze tijd en temperaturen niet steeds in discussie gaan, dat brengt alleen gedoe en dat kunnen we er niet bij hebben nu.
    Succes en geniet jij ook van de kleine mooie dingen om je heen!!
    Fijn dat het nieuwe bloggen al steeds beter gaat.
    Hier ook!!.😁

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah