donderdag 28 mei 2020

Explore the world * Art Journal #27


Ik toon weer een pagina
uit mijn Art Journal.
Ik maakte hem vorige zomer.


Dit was een afdrukje
van een Gelliplate lesje
bij Mariken.
Ik plakte het in mijn
boek.


Van de orginele afdruk
sneed in vierkantjes uit en
schikte ze op mijn pagina.


Ik stempelde er een 
tekst bij.
Twee bloemen stempelde ik
op ander papier, kleurde ze in
en plakte ze ook op
mijn pagina.


Dit werd het eindresultaat!

Gisteren voelde ik me echt
fietstaxi van dienst en was
ik in de avond echt op,
maar vooral dit wil
ik ontouden:
Moriander vond het zo fijn op
school dat hij heel de fietsweg
naar huis aan het zingen was.
En Jaro had zo'n grote glimlach
en mooie rode wangen toen ik
hem kwam ophalen van 
zijn eerst handballes.
Daar doen we het dus voor!

Fijne dag! X


10 opmerkingen:

  1. Erg leuke en creatieve pagina, Sarah.
    Wat fijn om de kinderen zo te zien genieten, daar doen we het inderdaad allemaal voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt schatten van kinderen!!
    Ik zeg ook steeds dat we trots moeten zijn op onze kinderen, want ze doorstaan alles en (meestal) zonder klagen. Zo nou om te zien/lezen dat jouw kinderen zo blij thuiskomen.

    Je pagina is mooi zeg.
    Wat leuk om te zien hoe je het opgebouwd hebt. De kleurtjes zijn lekker vrolijk, past goed bij het weer wat we nu hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe AJ-pagina, beetje patchwork!
    leuk als je je jongens dan zo blij ziet he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige pagina in je art journal, Sarah. Het is net patchwork!
    En wat fijn dat de kinderen zo blij zijn, dat maakt het wel weer de moeite waard. En wat zul je een conditie kweken met al dat fietsen...
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina weer in je art journal!
    En ja, genieten van de kleine en gewone dingen, dat is wel het positieve aan heel deze crisis....
    Hopelijk vandaag een iets rustigere dag voor jou.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pagina heb je gemaakt Sarah!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie pagina Sarah!
    Nog even volhouden hoor....straks is het vakantie en dan is de druk misschien niet zo hoog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is mooi je pagina! Super leuk zo patchwork.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi is dit! En wat goed van je dat je foto's tussendoor maakt. Ik ben vaak zo geconcentreerd bezig dat ik dat helemaal vergeet! En het is juist zo leuk om het proces te laten zien!
    Vandaag een rustiger dagje? En hebben jullie ook een lang weekend? Mooi weer, dus even bijtanken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige pagina voor in je artjournal, mooi gemaskt Sarah!
    Wat fijn dat je kinderen zo positief zijn, ze zeggen weleens eennkinderhand is gauw gevuld, maar dat is daadwerkelijk waar!
    Heel fijn voor jou want ook jij krijgt daar positieve energie van!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah