zondag 31 mei 2020

Stickey Sunday #7 * Handletteringschrift #23 ' Sleep '


Vandaag laat ik jullie nog
wat pagina's zien uit mijn
Handletteringschrift nr 2.
( Die ik afmaakte in 2018,
wat gaat de tijd snel! )
Ik schilderde de tekst met
een fijn penseel.


Deze keer gebruikte
ik roze tinten.


Ik gebruikte de teksten 
ook al om op kussen te schrijven
voor twee kadootjes voor
vriendinnen van Nomi.
( Liet ik HIER al zien in 
een blogbericht )


We gaan nog wat verder 
in de droomsfeer.


Deze woordspeling vind ik 
erg leuk.
Elke pagina krijgt aan de zijkant
een tapeje, want ik plak steeds
twee pagina's aan elkaar en dan
versier ik het met washitape.
( Mijn washidoos wordt hier echt
wekelijks gebruikt 😉 )


De teksten kwamen
 ook op kussenslopen
dat zagen jullie al in
een bericht . ( Klik HIER )
Ze liggen nu op mijn bed.
Na vele wasbeurten zijn ze 
nog altijd even mooi.


Hier zie je nog het overzicht
van de hele ' Sleep ' pagina.
Ik vrolijkte de pagina nog op
met knipsels uit een tijdschrift
en een lieve babystempel van Su.


Gisteren legde ik de laatste hand
aan mijn vierde schrift.
Hier een glimp.
Na zo'n drukke week vind ik 
het heerlijk ontspannend
om tot rust te komen bij 
het tekenen van letters.

Fijne Pinksterzondag!
🕊️

5 opmerkingen:

  1. Ook leuk om te doen, en handig zo;n schrift.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee om zo'n schrift bij te houden
    mooi gedaan en mooie teksten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je 4de Schrift al?
    Het is heerlijk om twee ontspannen met zoiets, ik vind dat om fijn.
    Ik doe het alleen niet met handlettering maar met haken oud kaartjes maken.
    Fijne zondag.
    Bedekt voor je lieve, mooie kaart die wij gisteren kregen!!
    Ik ben er zo bij mee, het is zo'n lief kaartje.
    Wat mij opviel..... hij zat in een envelop met stokbroden erop, zal vast geen toeval geweest zijn😉.
    Ik heb de kaart in onze kamer hangen, aan mijn rekje, ik kreeg er meer, echt ontzettend lief.
    Doet ons goed om te weten dat mensen aan ons denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Sarah!
    Ik ben ook zo'n boekjesfan, voor allerlei lechnieken
    Jouw handschrift is erg mooi, zocleuk op die kussenslopen dannheb je ook altijd een leuk kadootje!
    Ook fijn dat het je zo ontspant!
    Liefs en fijn pinksterweekend verder! Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf allemaal, wat mooi schrijf je toch. De kussen slopen zijn heel leuk en die woordgrap, ja daar houd ik ook van, dat weet je wel. Heerlijk dat je je zo kunt ontspannen ten tijde van drukte. Altijd leuk om jaren later terug te kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah