zaterdag 6 juni 2020

Brilzakjes


Vorige maand naaide
ik deze leuke brilzakjes.


Eentje in vrolijke
kleurtjes.


En 1 in neutrale 
kleurtjes.


De stof is wat verstevigd en
de zakjes zijn handig om snel
je bril veilig weg te leggen.


Vorig jaar maakte ik dit
brilzakje.
Bij dit model is de opening
bovenaan.


Ik maakte het zakje om mijn
super mooie lama brildoos
in op te bergen.
Ik wou namelijk niet dat er
krassen op de doos kwamen.


Ik maakte hem passend
bij mijn tas, die ik overal
mee naar toe neem.


De getoonde brilzakjes
sluiten mooi en makkelijk
omdat ik bovenaan 2 stukken
ijzeren meetlat in een gleufje 
meenaaide.
Je duwt de zakjes dus open en 
door de ijzeren lat, sluiten ze
vanzelf.
Zo word de oude meter van
mijn PAPA ♥️ toch nog gebruikt.

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en netjes ook.
    Slim idee met die meetlint.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig!
    Snel terug te vinden in je tas en veilig voor je bril.
    Wat een leuke brillen doos, met de Lama's😍.
    Mooi gebaar om de meetlat van je vader te gebruiken, zo denk je nog vaak aan hem!! Een, hij helpt je elke dag😊, fijn gevoel zal dat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooi project, Sarah!
    Altijd fijn om je bril goed op te kunnen bergen!
    Mooi gemaakt met slimme sluiting!
    Fijn weekend verder, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een geweldig goed idee en die stukje van de meetlat van je vader is helemaal mooi. De dwarse is ook erg leuk en zo gaaf dat het bij je tas past!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah