zaterdag 26 september 2020

Colien daagt Sarah uit # 9



Vandaag is het weer even zomer
op mijn blog.
Colien daagde me uit met
een vrolijk pakketje.


Kijk hoe leuk!
Door de drukte hier is het een
paar weken opgeschoven en 
is de zomer al voorbij, maar laat
dat de pret niet bederven.
Hier gaan we dan:


Dit is het eerste kaartje wat
ik maakte.
Ik voegde van mezelf het stipjes papier
en het label toe met het touwtje.
De rest komt allemaal
uit het pakketje.


Colien koos mooie zomerse kleuren uit.
Het schildpadje speelt met de bal.


Ze wil zeker niet dat haar mooie
vlieger weg waait, dus knoopte ze
hem vast aan haar emmer, die ze
vulde met veel zand zodat de emmer
goed zwaar is.


Dit is het tweede kaartje.


Dit schilpadje heeft de vlieger 
aan haar staartje hangen.


De grote schildpad kwam op dit 
vrolijke verjaardagkaartje.


Ook hier weer knoopte ik de
vlieger aan de staart. 
Voor wie de kaart is,
dat is wel duidelijk!


Op deze foto zie je de 
3 kaarten nog eens samen.
Het was een plezier om
ze te maken.
Ondertussen heb ik de schildpad
van MD ook in eigen bezit,
ze paseert binnenkort ook op
een diertjesdinsdag.
Gaan jullie ook een kijkje
nemen bij Colien ?

Vandaag mag ik eindelijk nog eens
gaan voorlezen in de Bib.
Met strikte regels mag deze activiteit
weer doorgaan.

Fijn weekend!

 

18 opmerkingen:

  1. Alle drie heel leuk geworden, gezellig om nog even in de zomer te blijven hangen! Ben benieuwd naar je volgende schilpadkaartjes en op naar de volgende uitdaging.
    Fijne dag, leuk dat het voorlezen weer mag!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al vast dromen van zomer 2020 bij deze super leuke kaarten!
    Fijn weekend xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke zomerse kaarten heb je ermee gemaakt, Sarah. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zomerkaartjes met de vrolijke vliegers en schildpadjes.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, vrolijke kaarten Sarah! Veel plezier met voorlezen en goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke serie.
    Fijn om hier te komen, om het zomer gevoel nóg een beetje vast te houden😉.
    Voorlezen in de Bieb, dat is al lang geleden zeg. Daar gaan niet alleen de kinderen, maar jij vast ook, heel erg van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke zomerse kaartjes! Knap gedaan.
    Ach, de zon schijnt nog steeds en in de zomer worden we in blogland al overspield door kerstkaarten, dus waarom deze kaartjes nu niet? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, drie heel leuke, kleurrijke en vrolijke kaartjes. Krijg meteen weer zin in zomer ;-) Heel leuk gedaan Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat leuk deze serie blije schildpadkaartjes!
    Mooi gemaakt Sarah!
    Leuk dat je de stans nu ook zelf hebt!
    Veel plezier met voorlezen, fijn dat het weeer kan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit weer mooi gemaakt! En wel 3 stuks echt een uitdaging iedere keer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij jou ook al van die heerlijke strandkaartjes! Zo lief dit roze schildpadje. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super vrolijke kaartjes! Die schildpadjes zijn zo lief. Ik snap dat je ze gekocht hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt met dit pakketje Sarah!
    Ik kom net bij Colien vandaag....jullie hebben de zomer weer terug gebracht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaarten zijn heel erg leuk geworden Sarah! Tof de vlieger aan de staart van de schildpad! Fijn dat je weer mag voor gaan lezen in de bib!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijke kaartjes, hadden we wel even nodig na de storm van gisteren . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi drietal! Zo licht en zomers! Erg leuk. Die voor Nancy is geweldig! En fijn dat je weer mocht gaan voorlezen. Hopelijk wordt dat niet meer teruggedraaid..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn wel heel erg leuk!
    Ik lees net je berichtje op mijn blog over de doosjes voor de papieren zakdoekjes. Ik heb onder dat bericht gereageerd. Ik zal proberen morgen even tijd te maken om je het model te mailen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah