dinsdag 22 september 2020

Diertjesdinsdag # 28 ' Zeehond '



De zeehond, daar wou ik al
heel de zomer een kaartje
mee maken en dat is me dit
weekend eindelijk gelukt.


Hij komt even piepen boven water.
Ik maakte hem in fluweel papier,
hij is buiten schattig, dus ook
aaibaar. 


Het mooie papier kocht
ik onlangs in het Boekenvoordeel.
Vanbinnen verwerkte ik
wat restjes.

Zo, dat was het weer voor vandaag.
Maak er een mooie dag van!
Misschien de laatste dag die zomers 
gaat aanvoelen en dan moeten we
er echt aan geloven dat het 
herfst is....


 

12 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk en énig papier heb je gebruikt!
    Ja nog even volop genieten vandaag!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een schattje, met zijn matrozenpetje op, dit heb je mooi gemaakt Sarah!
    Herfst kan ook mooie dagen brengen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het zeehondje op deze echt laatste zomerse dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sarah....mooi papier heb je gekocht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig kaartje heb je gemaakt met de zeehond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaartjes Sarah, dat blok papier heb ik ook maar nog niet aan toegekomen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb vanmiddag heerlijk in de zon gezeten, wat genieten!
    Je kaartje is super en dat zeehondje is zo enig. Ik heb hem ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk zeekaartje met de zeehond!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vreselijk leuk en lief kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah