dinsdag 20 oktober 2020

Diertjesdinsdag #31 ' Molletje '




Vandaag komt het molletje
even goede dag zeggen.
Ik maakte het kaartje voor
een super lieve juf van Aranka.
Ik vernam dat ze plots ziek was geworden,
vlug geopereerd moest worden en
 nu volop hersteld en hoopt dat alles
stabiel zou blijven.
Normaal zou Nomi nu les van haar
hebben... Om haar een hart onder
de riem te steken maakte ik
voor haar dit kaartje.


Ik koos het lieve molletje uit, vrolijk papier,
wat herfstdecoratie en een lief tekstje.
Ze stuurde me een mailtje.
Ze was zo blij met het kaartje en het 
staat centraal in haar living.
Ze vond het zo knap gemaakt en
zo toepasselijk want ze voelde zich
een molletje dat na een donkere periode
nu langzaam terug wat leerde genieten
van een bloempje, een kleine 
herfstwandeling.
Dat zijn van die mooie momenten
van deze hobby.
Een kaartje kan veel betekenen en
als ze je er dan oprecht mee bedanken,
dan ben ik de gelukkigste mens op aarde.


Aan de binnenkant zie je zachtjes 
eekhoorns en hazelnoten
op het papier en een mooie stempel,
die ik eerst op een ander papier
 stempelde en dan op plakte.

Ja hoor, het onderwijs komt in
kleurcode oranje, maar wat dat 
voor onze school gaat inhouden,
dat weten we pas na een
aantal vergaderingen.
Ik PROBEER er rustig onder te blijven,
maar ik voel zo dat mijn flexibiliteit,
mijn relativeerkunst totaal op is.
Pfff.... 
Het wordt ploeteren....


 

14 opmerkingen:

  1. Super schattig kaartje met dit lieve molletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sarah, sterkte het valt niet mee in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met dat molletje! En ik kan me voorstellen dat het je goed doet als je ervoor bedankt wordt.
    Wat vervelend dat de scholen in code oranje komen. Ik hoop heel erg voor je dat het mee mag vallen. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om de juf dit schattige kaartje te sturen! Corona doet toch wat met een mens hé, rustig blijven is het beste, maar o zo moeilijk! Veel sterkte met alles!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, Sarah
    Fijn dat je zo iets voor een ander kunt betekenen!
    Ik hoop voor jullie dat de school openblijft
    Veel sterkte
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig dit kaartje begrijp dat ze er blij mee is.
    Succes met alles wat een ontzettend nare tijd he...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje én wat een lief gebaar. De juf van Nomi zal hier vast heel erg blij mee zijn. het tekstje is ook zo leuk voor een molletje. Sterkte jij. Gewoon rustig doorgaan met ademhalen, dan komt alles uiteindelijk goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig je kaartje met molletje, ik ben er fan van. Een kaartje doet zoveel zelf stuur ik geregeld kaartjes tbv kanjerpost en postmaatjes.
    Blijf moed houden Sarah, je kan het.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En kaartje sturen is zo mooi.
    Je hebt er eerst zelf plezier van, om het te maken en daarna maak je iemand anders blij.

    Hou vol, het wordt nog heftiger denk ik..... probeer een beetje met de flow mee te gaan, niet te ver vooruit kijken maar blijven genieten van elkaar, je mooie huis, het buiten zijn, enz. Het komt goed, we moeten alleen een lange adem hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig he, als iemand zo blij kan worden van en kaartje. Dat doet jou dan weer goed, snap ik helemaal!
    En ja wat Daphne schrijft is zo en ik zei het gisteren al: leef bij de dag. Maak je geen zorgen over de dag van morgen, de dag heeft genoeg aan zijn eigen zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Sarah. Hou je taai hoor Sarah..en niet tever vooruitkijken, dag voor dag is het nu maar, anders wordt je zo onrustig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! En voor het onderwijs, sterkte en blijf moed houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah