maandag 26 oktober 2020

Sarah daagt Femminde uit #4



Vandaag komt er een kabouter
op bezoek op het blog
van Femminde en mij.


Bij haar verjaardagspost stak
ik deze uitdaging.
De opdracht was simpel
' Maak een herfstkaartje en 
beide papiertjes moeten zichtbaar
zijn op de kaart. '


Dit werd mijn uitwerking.
De leuke stempels zijn
van MFT.
Hello en het onderste slakje
plakte ik verhoogd op.


Het gras plakte ik eerst op
een papiertje met een subtiel ruitje.
Vervolgens sneed ik het dan uit 
met een vierkante snijmal 
met kleine perforaties aan de rand.
Het slakje plakte ik verhoogd
op de paddenstoel en bij de muts
is de kabouter ook iets verhoogd.

Ik ben benieuwd wat
Femminde maakte, gaan
jullie ook kijken bij haar?

Nog 1 week school en het is
herfstvakantie.
Gisteren op het nieuws werd bekend
gemaakt dat die met enkele
dagen verleng is om zo hopelijk
de coronacijfers stabiel te krijgen.
Na de herfstvakantie starten de
scholen dan in code oranje,
de draaiboeken hiervan zijn 
nog steeds in de maak.

Al die veranderingen en
onzekerheden putten me zo uit.
Momenteel is het hier voor mij
 met vallen en opstaan.
Ik voel me zo op...
En zovelen met mij...
Hou moed!



 

19 opmerkingen:

  1. tof kaartje Sarah!
    Moeilijk he al die coronamaatregelen, gebrek aan sociale contacten, ... Maar het wordt beter, al duurt het wat langer dan we allemaal gedacht hadden!
    Dikke knuffel van ver
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het vreemde tijden hรจ.... Die onzekerheid, wat gaat er nog komen, hoe lang gaat het nog duren. Succes ermee Sarah! Hopelijk vind je wat afleiding in je hobby, dit kaartje is echt super leuk! Die stempeltjes zijn zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje is het geworden Sarah!! En zo mooi ook met die schaduwen.
    En ja zeker moed houden. Ik probeer hier bij de dag te leven. Want ook hier in NL is alles onzeker. Deze morgen is van mij, ik ga eens even niets doen zelfs niet knutselen. En mijzelf heerlijk opladen.
    Super leuk om dit samen met je te doen en tot de volgende!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, houd moed het zijn onzeker en moeilijke tijden. Ook bij ons in Nederlands Limburg stijgen de Corona cijfers flink.
    Sterkte Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een leuk idee om dit zo samen te doen en elkaar uit te dagen! Je uitwerking is prachtig geworden!!!
    Hier zit de herfstvakantie er alweer op. De oudste is nog wel thuis, hopelijk gaat haar school woensdag weer open. Het is maar een rare tijd zo. Fijne vakantie alvast!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een super-schattige kaart Sarah ! Ja, al die veranderende regels met Corona zijn vermoeiend en verwarrend. Hopelijk kunnen jullie tijdens de schoolvakantie wat bekomen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk kaartje. Alle twee met dezelfde benodigdheden gestart en toch zo verschillend, alle twee geslaagd.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat een leuke uitdaging! Best mooi, jouw kaartje!!
    En wat een verzameling washi-tapejes!! Ik denk dat ik er wel 2 in mijn collectie heb. Maar ik gebruik ze ook helemaal niet graag...
    Nog even volhouden hoor, we zijn er nog niet door... Denk vooral aan het verplegend personeel en de leerkrachten. Die hebben pas redenen om te klagen! En natuurlijk al de zelfstandigen die hier onder lijden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is erg mooi geworden.
    Hoorde het nieuws vanmorgen idd over Belgie.
    Het is idd zeer vermoeiend. Ik was vanmorgen om de week boodschappen, en zal al aan de parkeerplaats jeetje wat is het druk. En dan komen ze gewoon met zn tweetjes gezellig, of waar zn met zn vijven uit 1 auto komen volwassenen,
    begrijp het allemaal niet meer hoor.
    En we horen het steeds meer om ons heen, je kent nu echt wel iemand die het heeft...
    Maar hou de moed erin..geniet maar van de kleine in en om het huis XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig herfstkaartje heb je gemaakt met de uitdaging samen met Femminde...zo een schattig kabouterstempeltje erop en ook weer heel mooi ingekleurd
    Hou moed Sarah.. het is allemaal niet niks met heel dat corona virus...Het wordt een lange winter vrees ik ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt ook een heel erg leuke kaart gemaakt met je eigen pakketje! Tof dat ze toch nog heel verschillend zijn. Probeer de moed erin te houden Sarah! Sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje metdie leuke kabouter, Sarah!
    Ah ja wat naar toch deze Ctoestanden hopelijk gaat hettoch de beterende kant op, heel veel sterkte voor jullie!
    Oja ik heb je nog even gemaild...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig kaartje met die leuke kabouter! Lastig hรจ al die onzekerheden..

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook jouw kaartje is erg leuk geworden Sarah!
    Hou vol meisje....er zal toch wel een keer verbetering in komen.
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje met het kaboutertje en de slak. Ik vind de herfst een echte kaboutertijd. Zal wel door de paddenstoelen komen.
    Ik las hier vanochtend op het nieuws al dat de vakantie in Belgiรซ verlengd wordt. Ik ben benieuwd hoe lang de scholen hier nog open blijven. Ik hoop heel lang eigenlijk want onderwijs op afstand (lees via de computer) vind ik helemaal niks!
    Pas goed op jezelf!
    Groetjes van Henriรซt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is zo schattig en ik was al bij Femminde, die makte er ook iets leuks van. Ik hoorde het op net nieuws hier dat de herfstvakantie eerder begint. Probeer daar toch van te genieten, geen gejakker en gehaast, geen online lessen gewoon relaxen! Ik las ook dat de zorg bij jullie al op zijn tenen loopt door al de besmettingen...Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje, leuk idee om Femminde zo uit te dagen.
    Heel veel sterkte met het meebewegen op de coronaflow...
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah