vrijdag 25 juni 2021

Zak voor didgeridoo



Mijn muzikale broer zag de 
zakjes van de boxen en vroeg of
ik ook zoiets kon maken
voor zijn didgeridoo.


Hij heeft een hele
 mooie didgeridoo.


Met veel liefde maakte ik 
deze zak voor hem.


De buitenstof is een stevige stof met
een stijlvolle look.
Het lijkt wat op fluweel.
( Het stofje was vroeger van onze bomma )
Natuurlijk mag een handmade label 
niet ontbreken.
Hij was er heel blij mee.
Als touwtje gebruikte ik een ' oude ' veter
die toevallig net paste bij mijn binnenstof.
Wat kan naaien zo plezierig zijn
en veel voldoening geven. 

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. O cool! Ik vind dat zo'n stoer instrument. Mijn broer heeft er ook één en ik mocht het eens proberen, het lukte mij ook nog! Ik luister regelmatig naar Xavier Rudd, een Australische singer-songwriter die ook veel op de didgeridoo speelt, geweldig!
    Mooie zak heb je ervoor gemaakt, dat waren wel flinke lappen om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Sarah
    Mooi insyrument heeft je broer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer netjes gedaan, snap ik dat je broer blij was, zo blijft het wel mooi beschermd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zo´n handige zus die met zoveel liefde een mooie zak voor hem gemaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige didgeridoo, mooi dat gepolijste hout!
    Wat ben je weer knappe zakken en tasjes aan het maken voor van alles en ook van leuke gerecyclede stofjes.
    Voor onze slaapzakken heb ik een tijd geleden ook op deze manier hoezen gemaakt.
    Hopelijk zijn de kinderen allemaal over naar het volgend schooljaar.
    Fijne vakantie samen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah