woensdag 23 juni 2021

Zakjes met cirkelbodem



Ik ben wat aan het opruimen in
mijn naai-foto-map en ik kwam
dit leuke zakje tegen.
Ik maakte het in de herfst van 2019.
Het is een zakje met een cirkel
als bodem.


Het zakje wordt hier nog steeds
vaak gebruikt.
Het stofje vind ik zo leuk, ik kocht het
een keer in de uitverkoop in een
paar kleurcombinaties.


Ik maakte er al heel wat leuk
projectjes mee, dat kan je zien
op deze collage. 😉


Het zakje vandaag heeft bovenaan
een touwtje dat je kan aantrekken.
Vanbinnen heeft het een leuk
groene stofje met dots.


Ik maakte ook een miniversie.
Het zwart- wit zakje was eigenlijk om
de werkwijze uit te testen,
maar het beviel me zo goed,
dat ook dit zakje in huis 
wordt gebruikt voor vanalles.


Ook dit zakje zou leuk zijn om
geld in kado te geven want het lijkt wat
op een geldbeugel.

Na deze twee zakjes had ik de werkwijze
helemaal door en kon ik ze maken
in de grootte dat ik zelf wou.
Het resultaat zien jullie morgen!



 

4 opmerkingen:

  1. Zie dat ik een paar berichtjes gemist heb maar ik ben weer bij.
    Je berichtjes met de stof vind ik toch altijd zo leuk!! Ik kijk steeds weer mijn ogen uit, wat maak jij toch veel handige en leuke gingen.
    Ik heb ooit eens een soort uiltje gemaakt van stof, wat een zakje is. Daarin zitten wat "medische" spullen (pleisters, zalf, enz) en het hangt in de caravan. Het is zo leuk, ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.....
    (Volgens mij is het op mijn blog terug te vinden onder het kopje naaimachine).
    Dit lijkt mij namelijk ook echt iets leuks voor jou, om te maken.
    Hou vol, BIJNA VAKANTIE EN DUS RUST!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer leuk, die groene is vrolijk, zelfs aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook deze versies vind ik superleuk Sarah
    Lijkt me wel lastig om die ronde bodem goed te bevestigen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie projectjes, en die buideltasjes zijn superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah