dinsdag 19 oktober 2021

Diertjesdinsdag # 16 ' Schaapje ' *Margo daagt Sarah uit #16



Margo daagde me vorige week uit 
om een kaartje te maken met
het nieuwe schaapje van MD.
Het kaartje moest een Slimline
model zijn.


Ik maakte er dit lieve 
geboortekaartje mee.


Wat een lief schaapje.
Margo, bedankt om een uitgesneden
schaapje op te sturen en voor
de opdracht.
Ik heb een nieuwe opdracht 
voor jou :


Margo, ik daag je uit om ook 
een Slimline kaart te maken
 MAAR ik wil 5 dingen van deze kaart 
ook terugzien in je kaart.
Je kan kiezen tussen voorwerp, patroon,
 exacte kleur, woord,... 
Interpreteer het vrij, 
MAAR je moet ze wel benoemen 
als we de uitdaging tonen.
Uiteraard tellen de pelikaan 
en de vissen niet mee!

De inspiratie kaart is van 
Elly. Op  DEZE LINK kan je
haar blog bezoeken.

Het blog van Margo kan je
HIER bezoeken. 😉

Veel plezier er mee!



 

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief babykaartje Sarah
    Mooi gemaakt met dat schaapje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met het schattige schaapje Sarah....mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige baby kaart Sarah! Heb je de tekst zelfgeschreven? Staat er super bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooie, lieve geboortekaart, leuk met het ruitjespapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele lieve babykaart Sarah en je hebt een leuke uitdaging verzonnen voor Margo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart en weer heel anders. Heel toffe opdracht ook, daar moet ik even ovrr nadenken.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tekst "bundel of joy" vind ik zó leuk.
    Je hebt een schattig kaartje gemaakt.
    Bedankt voor je lieve reacties op mijn bericht over Jesse.
    Het voelt goed en we zijn heel blij, maar het zal erg stil worden.
    Toch heb ik ook zin in de volgende stap, het lijkt mij zo leuk om bij hem op visite te gaan en samen met de hondjes te wandelen bij hem in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlieve kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah