dinsdag 26 oktober 2021

Diertjesdinsdag # 17 ' Pelikaan ' * Sarah daagt Margo uit #17 ' Pelikaan '



Vandaag laten Margo en ik
weer een uitdaging zien.


Ik daagde Margo uit om ook een
 Slimline kaart te maken
 MAAR 5 dingen van deze kaart
moeten ook terug te zien 
in onze kaart.
Die 5 dingen moeten we
ook benoemen.
Uiteraard tellen de pelikaan
 en de vissen niet mee!
De kaart is van Elly.
Neem HIER een kijkje op
haar blog.


Dit werd mijn uitwerking.
Mijn 5 dingen zijn:
- golven
-strandhuisje 
- anker 
- zeester
- fuchsia


Ik deed er nog geen tekst op
omdat de kaart nog geen
bestemming heeft, maar
ik had wel plezier met het
maken er van.


De pelikaan kreeg ik uitgestants
van Margo, altijd leuk want je
kan niet alle diertjes zelf bezitten.
Ik ben benieuwd wat Margo
gemaakt heeft en wat ze
bedacht heeft voor nieuwe opdracht.

Gaan jullie ook kijken 
bij Margo ?

Fijne dag 

 

12 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuke kaart, die pelikaan dobbert daar zo relaxed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sarah, deze is ook super vrolijk en leuk
    Ik heb de versie van Margo ook al gezien, ook erg leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strand kaart met deze toffe pelikaan, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vrolijke kaart, we zijn weer even terug op strand...leuk om die nu in deze tijd te zien...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes Sarah. Ik was afgelopen weekend met de oudste in Antwerpen we hebben genoten van het weer en de stad.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat je een zomers kaartje kan maken in oktober.
    Best gek, ik maak het hele jaar door kerstkaarten, maar heb veel moeite met zomerse kaartjes maken nu, hihi, zit een mens toch gek in elkaar soms.
    Ik vind dit een hele leuk kaart.
    Je hebt er een héél leuk taferelen van gemaakt met al die zomerse dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat een leuke opdracht had je Margo gegeven.
    Haar kaart is ook heel leuk en ik ben benieuwd naar volgende week dinsdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb zo'n drukke dag achter de rug ... oef zeg .... maar nu snel even op het blog kijken wat jij gemaakt hebt en wat is dat leuk geworden !!! Echt tof gedaan. We kunnen weer een uitdaging afvinken. Hopelijk lukt het ons om tegen volgende week dinsdag te plaatsen maar deze week is het ook gelukt dus komt helemaal goed, ik heb er vertrouwen in.
    Ik kon nog niet aan het kaartje beginnen, maar dat is dan voor morgen.
    Fijne avond nog Sarah
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke uitdaging heb je voor Margo bedacht, zeg. En zo leuk uitgewerkt ook.
    En inderdaad alle diertjes bezitten, dat is wel heel veel...maar van elkaar stansen is altijd leuk toch. Zo gaaf dat je diertjes-dinsdag zo in ere houdt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt weer, had deze kaart gemist, er komt elke dag ook zoveel bij iedereen voorbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah