maandag 24 januari 2022

Hippo birdie to you



Vandaag weer een kaartje dat ik
al lang eerder maakte, maar nog niet
op mijn blog verschenen is.


Ik gebruikte enkel oranje en geel.
De leuke stempels zijn van
Lawn Fawn.
Het is een vrolijk kaartje geworden 
met een grappige woordspeling.

Jullie vragen je misschien af 
hoe het hier is?
Normaal zou voor de kinderen hun
quarantaine er opzitten omdat ze geen
symptomen meer hebben, maar toch kwam
er voor Nomi en Moriander nog een
week extra bij omdat hun hele klas
in quarantaine moet omwille van te veel
besmettingen.
Dus voor hun wordt het deze week 
afstandsonderwijs.
Jaro is ook nog thuis omdat ik niet 
krachtig genoeg ben om hem
naar school te brengen en 
omdat ik nog steeds veel hoest.
Dus ja... we modderen nog steeds aan.
Afgelopen 6 weken is Jaro maar
3 dagen naar school kunnen gaan...
Het begint allemaal door te wegen,
maar we slaan ons er wel door!
Nog even en het is lente en dan
wordt alles beter!

Succes met jullie dag!


 

18 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Sarah....zo leuk dat vogeltje!
    Jeetje....wat een toestand he....maar blijf moed houden....het komt een keer goed!
    Groetjes en sterkte met alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo lief en mooi zeg ! Het beste daar voor iedereen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat vervelend toch Sarah, zo sneu voor die kinderen en hou jij jezelf goed in de gaten hè!
    Kaartje is erg leuk.
    Laten we maar uitkijken naar betere dagen.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel schattig en vrolijk kaartje laat je zien.
    Alleen bij jullie klinkt het allemaal nog niet zo.
    Ik hoop dat het allemaal zoveel beter gaat worden en zeer snel ook...sterkte hoor XXXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en fleurige kaart! Nog even de moed erin houden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje met de leuke stempeltjes
    beterschap allemaal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke vrolijke kaart!!
    Beterschap ogh die ellendige corona!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk kaartje, Sarah.
    En veel sterkte en beterschap voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje Sarah
    Pfft het blijft toch een gedoe, hopelijk stopt het een keer!
    Sterkte voor jullie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart in deze kleuren Sarah.
    Sterkte en beterschap gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig en vooral een vrolijk kaartje.
    Pff val niet mee zo, veel sterkte Sarah, x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ellendig gedoe hè. Ik denk dat iedereen hoopt dat het gauw lente wordt. En als Corona straks echt naar de achtergrond verdwijnt kunnen we alleen maar blij zijn.
    Leuk kaartje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel vrolijke kaart met vrolijke stempeltjes, erg leuk.
    Wat een gedoe toch bij jullie, bah, hopelijk wordt het snel beter, het duurt allemaal veel te lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart! Heerlijk die oranje en gele kleurtjes. Hopelijk gaat het bij jullie ook weer steeds meer de goed kant op. Nog even doorzetten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie vrolijke kaart met lieve diertjes Sarah. Hopelijk keert het tij snel bij jullie en wordt alles beter. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit setje heb ik ook en het is zo grappig! Je kaart is erg vrolijk. Jammer toch dat het zo langzaam allemaal gaat. Ik hoor hier ook veel klassen die naar huis gestuurd worden en toch kondigen ze morgen versoepelingen aan. Ook wel weer heel fijn voor alle ondernemers. Anders gaan er te veel failliet ben ik bang...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik begin eerst met je kaartje wat een leukerd is dat. En wat een narigheid bij jullie Sarah, hopelijk breken er snel betere tijden aan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb ook zulk soort stempeltjes met bijpassende woordspeling. Ze zijn leuk hè.
    De kleuren combinatie vind ik mooi, zou ik zelf niet gauw opgekomen zijn.
    Wat een toestand toch bij jullie.
    Het zijn echt de laatste loodjes van die stomme Corona, maar we moeten er nog even doorheen zien te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah