woensdag 26 januari 2022

Kleurenkaartenteam: roestbruin & jeansblauw



En ja hoor januari zit er bijna op
met vandaag de laatste woensdag
van de maand dus tijd voor het
kleurenkaartenteam.
Deze keer bepaalden Nancy & Nancy
de kleuren en dat werden 
roestbruin en jeansblauw.


Vorig jaar heb ik het hele jaar
rond een kaart gestipt. 
Dit jaar wou ik mezelf ook een soort
thema opleggen en ik koos 
voor embossing.
Ik heb een collectie embossingfolders 
die ik veel te weinig gebruik
en ook heat- embossing is een techniek
die ik vaak vergeet. Dus op deze 
manier wil ik mezelf stimuleren.
Mijn eerste kaartje is een muzikaal
kaartje. De gitaar maakt ik in papier
met jeans- look. De snaren en de
muziekbalk zijn roestbruin.
( Het lijkt ook wel op koper, maar
naar mijn gevoel ligt dat heel
dicht bij elkaar. )

Zo de eerste kaart voor het KKT
voor 2022 is een feit!

Andere deelnemers zijn te vinden
bij Martina.

Fijne dag!


 

33 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Erg leuk met de gitaar en alle muzieknoten. Leuk dat je weer een jaarthema hebt bedacht voor het KKT.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie EF hihi ik heb hem ook, je kaart vind ik super met de gitaar en de glimmende roestbruin fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer een thema gaat gebruiken voor het KKT.
    Deze eerste is al veelbelovend.
    Wat een mooie kleur roest bruin heb jij gebruikt.
    Leuk kaartje met de tekst erbij, heel kompleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Mooie kleuren heb je gekozen en de gitaar past perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige kaart met de embossing achtergrond.
    Leuke muzikale kaart
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf en stoer kaartje, perfect in de 1e kleurencombi van 2022!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om weer een thema op te pakken Sarah!! Ik ga mij er niet aan wagen. Ik doe liever gewoon waar ik zin aan heb. Maar ik vind het wel leuk om bij een ander zo te zien. Fijn dat je nog tijd hebt gevonden om een kaartje te kunnen maken.
    Ik ga zo weer aan de gang met stofjes. (ook leuk)
    Fijne dag en tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat jij jezelf een extra uitdaging oplegt, ik ben heel benieuwd naar je embossingkaartjes. Deze eerste is gelijk al een toppertje, wat leuk gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. knap kaartje
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje met deze gitaar! Leuk idee om iedere keer een thema te doen met de kkt. We gaan het volgende dit jaar! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje in deze kleuren Sarah....en leuk de embossing achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie muzikale kaart, Sarah. En leuk om er voor jezelf weer een thema aan te verbinden. Embossing, dat doe ik ook niet vaak genoeg...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige muzikale kaart, Sarah
    Heel mooi deze kleurencombinatie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is gaaf! Die geweldige gitaar heb ik ook, jij hebt hem hier echt een hoofdrol gegeven. Goed idee om het thema embossing in je kleurenkaarten door te voeren, ik gebruik het ook erg weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele leuke kaart heb je gemaakt ! mooi gedaan
    het lijkt me wel een gepriegel, die snaren, maar jij hebt het heel erg netjes verwerkt, mooi
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik verwachtte idd een gestipt iets, Sarah. Maar dit is ook een leuke uitdaging met een prachtig resultaat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart is het. Ik embossing ook bijna nooit iets. Vergeet het ook idd en ben er ook niet zo'n fan van, maar is wel mooi om te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie muzikale kaart heb je er van gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt jezelf heel mooi uitgedaagd met deze leuke embossing muziekkaart! Ik vergeet die folders ook vaak te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geen stippen..... wel een mooie kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel toffe kaart voor het KKT Sarah! altijd mooi een kaartje met een embossingachtergrond, mooie 'jaaropdracht' voor jezelf!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie mannenkaart in deze gepaste kleuren ?
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi deze mannenkaart met deze kleuren.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi verwerkt met embossing en het resultaat mag er zeker wezen.
    Goed gevonden om rond een thema te werken, ik doe dat te weinig.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sarah, jij ook al aan de muziek? Ik vond het echt kleurtjes voor een gitaar, je kaart is helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk dat je jezelf weer een thema hebt gegeven voor dit KKT 2022. Je kaart is erg leuk en die embossingfolder past er natuurlijk perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Sarah,

    Een nieuw jaar, een nieuw plan... Leuk bedacht! Inderdaad, embossingfolders zijn er genoeg, maar je moet er aan denken om ze te gebruiken, hier het zelfde probleem... Ze staan nochtans mooi binnen bereik in mijn ateljee...
    Toffe muziekkaart werd het in de kleuren waar ik aandeel in had...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi muziek-kaartje Sarah! Mooi gedaan in de kkt kleuren. Ik dacht wel meteen, hé, geen stippen dit keer 😉 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wouw wat is dit een supercreatie geworden. Daar hou ik ook wel van om je van tijd en wijle jezelf uit te dagen om ook andere dingen te doen. Jouw vogelkaarten zijn allemaal ook stuk voorstuk zo gaaf.
    Verder wil ik je van harte bedanken voor het leuke kaartje wat je mij stuurde. Het was echt een hele verrassing, ik wist echt nergens van. Ze staan nu allemaal te shinen in het raam. Dank je wel voor deze leuke verrassing. Groetjes, 'Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super geworden en ja zo kan het zeker met deze kleurtjes, moet ik onthouden want dat kan met alle kleurtjes he, top gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah