zondag 3 juli 2022

Stickey Sunday #5 * Sarah daagt Femminde uit #10: Flessenpost #3



Vandaag nog eens een echt 
Stickey Sunday berichtje en
een uitdaging.


Ik stuurde deze spulletjes op naar
Femminde en gaf haar de opdracht
om met washitape een kaart te maken
met deze schets:


Natuurlijk ging ik zelf ook aan de slag.


Dit werd kaartje 1 met er naast
de gebruikte tapejes.


De strookjes met tape geven 
een leuk effect.


Dit werd kaartje twee.


Deze keer koos ik tape met oranje.


Ik laat tenslotte de twee kaarten
nog eens samen zien.

☀️ Fijne dag ☀️

12 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten. Leuke uitdaging. En wat gebruikte je prachtige washi-tape.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaarten, leuk met die tapejes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Sarah
    Wel een heel gefriemel met die onderdeeltjes, lijkt mij
    Dat washitape is er mooi bij!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke uitdaging! Je hebt er twee prachtige kaarten mee gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Washi-tape, daarmee kan je zulke leuke kaarten maken.
    Wat een mooie combinatie tapejes heb je gebruikt, vooral die met oranje, die zijn lekker vrolijk.
    Jullie blijven elkaar ook uitdagen hè, leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat tof Sarah!! Zo leuk met die washi erbij. En toffe kleuren ook.
    En die stansjes zijn super!! Bedankt voor je uitdaging.
    Geniet nog van je weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, twee dezelfde kaarten maar door de andere washitape toch heel verschillend, erg leuk om te zien. Leuke uitdaging heb je trouwens bedacht, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk Sarah! Dat washitape past er goed bij. Ik ga na de vakantie kijken naar onze uitdagingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart weer. Die tape maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke kaarten. Mooi bijpassend washi tape heb je erbij gebruikt voor de stroken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten Sarah.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah