dinsdag 18 juli 2023

Grote bloemen van SU - rood



De grote bloemen 'Bloom for you' van Su 
gebruikte ik gisteren ook, 
maar deze keer werkte ik
met rood-oranje tinten.


Deze keer kwamen er vier grote
bloemen op de kaart.
Alweer voegde ik spetters toe dus ik
kan nogmaals meedoen bij 4 SCB.


Het woord groetjes kreeg ik een keer
van Marfien en past hier perfect bij.


Bij deze bloemen stempelde ik ze 
eerst in geel en ging er nogmaals
over met rood, geeft net een 
ander effect.


De kleine bloemen zijn ook van Su.


Ik laat jullie de twee kaarten nog een
keer naast elkaar zien.

Morgen ben ik er met het kleine zusje van 
deze bloemen.

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Ook deze zijn erg mooi.
    Ik vind die met het geel een heel mooi effect geven.
    Leuk hoor om met alleen een bloemen stempel zo'n hele serie kaartjes te maken. Ik kijk nu al uit naar je berichtje van morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze bloemenkaarten,Sarah
    Deze kleuren bij elkaar vind ik prachtig, vooral dat geel met rood
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten. Heel erg mooi gemaakt. ik vind bloemen altijd mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Sarah.

    Groetjes Herrmien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaarten met die grote bloemen en spetters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloemen. Gisteren al, en nu weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaartjes uit je vorige post zijn leuk, maar deze hebben toch mijn voorkeur, in rood/oranje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie set heb je weer gemaakt ook je berichtje van hieronder staat een leuke set. Top gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook een mooie set geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze 2 zijn ook erg mooi, heel fleurige kaartjes!
    Bedankt voor nog een bijdrage aan onze spetterende challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah