vrijdag 21 juli 2023

Van harte beterschap



Voor een tante, die in de lappenmand
zit, maakte ik dit kaartje.


De stempels zijn van de Action.
De achtergrond maakte ik met inkt, die
ik nat maakte en waar ik dan mijn
papier in legde. 
De vlinders stempelde ik op een
rood-oranje bewerkt papiertje en
plakte ze verhoogd op.
De twee tekstjes maken het 
kaartje verder af. 

☀️πŸ’œ☀️

Aranka krijgt vandaag om 12 u haar laatste 
antibiotica toegediend en dan kan 
de katheter uit haar lichaam.
Gedurende twee weken heeft ze dat moeten
krijgen tegen een hersenvliesontsteking, 
als complicatie van de tweede operatie.
Maar nu is alles in orde. 
Ze heeft een beetje pech dat het
vandaag Nationale feestdag is en dan weekend.
Pas maandag kan ze opgenomen worden
in het revalidatiecentrum en kan ze de
draad weer oppakken van voor de 
tweede operatie, bijna 4 weken geleden.
Het waren echt heftige ziekenhuisweken,
ik heb heel wat uren bij haar doorgebracht,
ik ben blij voor haar dat ze nu weer volop
kan werken aan haar herstel en ik
hoop dat ze nog veel vooruitgang mag
boeken zodat ze weer zelfstandig kan 
stappen en zelfstandig kan gaan wonen.
We houden moed, wel met af en toe 
een dipje, maar ik denk dat heel normaal
is, het is ook zo intens en soms nog steeds
niet te vatten, hoewel we al 
2 maanden verder zijn. 

🀞🀞🀞

Fijne dag

 

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je tante, Sarah
    O, het is alweer 2 maanden, wat gaat de tijd toch snel zeg, hopelijk mag er een stijgende lijn in blijven voor jullie dat heb je wel verdient!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor je tante, leuk die ondergrond!
    Fijn dat het weer wat beter gaat met Aranka, hopelijk zet haar herstel nu door. Houd moed!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de mooie vlinders leuk zo verhoogd op geplakt
    wat gaat de tijd snel alweer 2 maanden verder, gelukkig gaat ze met kleine stapjes vooruit, nu duimen dat het zo blijft heel veel sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met de vlinders en tekst. We duimen ervoor dat Aranka nu elke dag een stapje vooruit gaat, Ik weet zeker dat het haar zal lukken! Moed houden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lieve Sarah!
    Wat een mooi lieve kaart is het voor je tante. De kleuren zijn mooi bij elkaar.
    Ja, wat gaat de tijd dan snel, en ook weer langzaam. ik weet het nog van onze Matthijs, toen met dat ongeluk. Je bent zo twee maanden verder.
    Zo fijn dat het nu weer beter lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi sterktekaartje voor je tante!
    Wat zijn dat weer moeilijke en lastige weken geweest voor jullie. Nu inderdaad hopen dat het vanaf volgende week in de revalidatie mooi vooruit gaat voor Aranka!
    Dankejwel voor je prachtige zomerse verjaardagskaart!
    Lieve groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie beterschapskaart met het frame en de vlinders die er vanaf lijken te fladderen. Fijn dat Aranka maandag weer naar het revalidatiecentrum kan om verder te herstellen. Goede moed en sterkte.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee maanden onzekerheid, daar mag nu toch echt wel eens goed verbetering komen, dat wens ik jullie van harte.
    Het kaartje voor je tante is leuk, daar is ze vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,
    Ik hoorde van Martina dat de laatste weken weer heftig waren bij jullie. Ik wou je nog een mail sturen maar lees jouw verhaal hier weer verder... Ik wens jullie echt alle moed en sterkte toe om hier samen door te komen! Stap voor stap moet dat echt lukken!
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart. Het vervolg van het verhaal van gisteren kan je nu op mijn blog lezen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En dan vergeet ik nog helemaal op jouw kaart te reageren... Zowel deze als die van gisteren zijn weer erg mooi, sfeervol van kleuren. Mooi gemaakt. Hopelijk verlies je jouw creativiteit niet tussen alle zorgen door...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart voor je tante, heel attent van je om ook aan de sores van anderen aandacht te geven terwijl je zelf in zo'n achtbaan van emoties zit.
    Goed om te lezen dat Aranka weer stappen vooruit maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart voor je tante, het zal haar goed doen! Ik kan me voorstellen dat het hele traject van wat er allemaal gebeurt en op je afkomt onwerkelijk voelt, het overspoelt je. Ik hoop me jullie mee dat ze vanaf morgen weer volop aan haar herstel kan werken en goed vooruit gaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah