zaterdag 9 september 2023

I love you so 🦋



Hehe, de eerste schoolweek zit erop en 
ook de eerste dagtherapie-week van Aranka.
Het was een heel drukke week, maar gisteren
vond ik toch 10 minuten ontspanning om
dit lieve kaartje te maken.
Ik moest Aranka nog wat spullen bezorgen
en verstopte er dit kaartje bij.


De bovenste tekst is duidelijk.
De onderste tekst koos ik omdat Aranka
een gouden medaille verdiend voor al
haar doorzettingsvermogen.
De beer met de vlinder op zijn hand is
ook met een reden gekozen.


Want kijk!
Ik ging woensdag met Jaro naar de
dierentuin en in de vlindertuin vonden
de vlinders me een leuk plekje
om neer te strijken. 

Fijn weekend!



 

9 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje.
    Zo te lezen was het zo klaar, maar je hebt er veel liefde in gestopt en de tekst persoonlijk gemaakt.
    Wat een mooie vlinders op je arm en wat leuk, niet 1 maar meerdere die graag bij je kwamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lieve kaart Sarah en wat bijzonder dat die vlinders op jouw arm een plekje zochten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief en leuk kaartje voor kanjer Aranka.
    En weer terug naar school, weer even in het ritme komen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief kaartje, echt genieten nu het allemaal wat beter gaat. Mooie foto in de vlindertuin, heb ze nog nooit zo groot gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi !!!
    En heel veel sterkte de komende tijd !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief kaartje.
    Mooie foto van jou met de vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje zeg! Dat zal Aranka natuurlijk weer goed doen! Iederen weer naar school, dan heb je in elk geval wat uurtjes rust overdag. Profiteer ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje. Dat werd vast wel gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah