vrijdag 31 mei 2024

Drinkfleszakjes



Ik maakte een tijdje geleden 
twee zakjes voor een drinkfles.


Deze maakte ik voor mezelf,
ik gebruikte hiervoor een stofje 
van een oude broek van mij.


In het zakje past een kleine 
drinkfles.


Maar ook mijn grote 
thermos-drinkfles.
Ik neem het zakje overal
mee naartoe en vind het zo handig!


Ik kan het ook makkelijk ergens
aan hangen of rond mijn schouder
dragen.


Voor Jaro maakte ik er ook eentje.
Hij vroeg het zelf, want hij vond
het er wel handig uit zien.


Hij heeft het mee op schoolreis.
(Zo ben ik ook een beetje mee op reis)
Omdat hij het ergens kan aanhangen,
heeft hij het altijd bij de hand.


Voor hem gebruikte ik een stukje jeansstof
en rode stof.

Vandaag komt Jaro terug.
Hij fiets nu 70 kilometer van 
Nederland naar Antwerpen.
Hopelijk is het weer onderweg wat
beter dan dat het hier is.
Er zal dit weekend veel gewassen 
moeten worden, maar ik kijk uit
naar zijn verhalen.

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Ja joh, dit zijn hele handige zakjes.
    En leuk, zo vrolijk, die van jou en stoer die voor Jaro.
    Leuk om hem voor het weekend weer thuis te verwachten, kan hij de komende dagen lekker zijn verhaal kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer mooi gemaakt Sarah. Fijn hè dat Jaro weer thuiskomt. Zo leuk om aL de verhalen te horen, geniet er maar van. Liefs en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk en vooral handig, ik maakte ze jaren geleden en we gebruiken ze altijd tijdens het wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze super, Sarah!!
    Vooral die voor jezelf. Ligt aan het mooie stofje.
    En nu maar lekker genieten van de verhalen van Jaro.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! En handig. Wij hebben ze hier ook, maar gekregen van mijn moeder uit de wereldwinkel. Fijn dat Jaro weer thuis is! Hopelijk heeft hij genoten!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah