zaterdag 25 mei 2024

Flore en Linde 20: nog een Poezenkaartje



"Mama, Flore en Linde worden 20,
wil je een kaartje maken. We gaan 
een mosbal en een airplantje geven,
dus misschien iets met plantjes,..."
Deze vraag kreeg ik van Nomi.
Ik liet haar foto's zien van het kaartje
van gisteren (want dat was al 
bij Aranka) en ze vond het leuk.
Doe maar zo iets in die stijl.


Ik maakte dit voor haar vriendinnen.
Ook Nomi was heel tevreden.


Met het kaartje van gisteren nog
even een collage.

Die 'one layer' kaarten 
smaakte naar meer, 
dus morgen nog een vervolg. 😉

Fijn weekend!

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaartjes. Die van gisteren had ik nog niet gezien maar ik vind ze beide erg leuk. Altijd leuk zo'n bestelling van je kinderen. Vind ik altijd extra waardering van mijn werk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de leuke stempeltjes ook je kaart van gisteren is superschattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer heel leuk gedaan Sarah, je bent een topper.
    Mooi weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En goed idee is zonde om niet vaker te gebruiken.
    Heel erg leuk, hetzelfde naar toch anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah