woensdag 20 juli 2022

Bloemenmeisje met vlechtjes



Dit vingerpopje heb ik nog niet getoond
hier op mijn blog.
Als de kindjes klein waren heb ik
veel popjes genaaid passend bij de seizoenen.
Vingerpopjes zijn extra leuk om te maken.
Rond een houten kegel, die hol is 
( om je vinger in te steken ) maak 
je met vilt een popje. 
De armen maak je met een pijpenrager.
Het mandje is een eikeldopje.
HIER kan je nog meer vingerpopjes
bekijken. 

Dit lieve bloemenmeisje met twee vlechten
en een bloemenhoed is verkoeling in het
bos gaan zoeken en bessen gaan plukken.

☀️ Fijne dag ☀️

8 opmerkingen:

  1. Wat heb jij toch veel hobby's, dit is nou ook weer zo leuk.
    Het mandje is leuk, goed bedacht om het van een eikelhoesje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig Darah
    En zo leuk gemaakt, ik heb ook altijd vingerpopjes gemaskt en er poppenkast mee gespeeld voor de kinderen, doe ik nu ook nog voor de kleintjes van mijn kinderen is altijd zo leuk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief vingerpopje is het! Mooi dat je aan zoveel details hebt gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schatje, zo mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi vingerpopje. Leuk met dat mandje gemaakt van een eikeldopje.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah