zondag 10 juli 2022

Jaro 12 en Aranka 21 🎉



Vandaag vieren we een dubbele verjaardag.
De jongste en de oudste zijn het
omgekeerde van elkaar en
dat zie je duidelijk op deze kaarten.
Voor elk maakte ik een
persoonlijke flipkaart.


Voor Jaro maakte ik deze kaart,
natuurlijk met een vosje erop.


Als je de cirkel flipt, dan zie je dit.


De binnenkant werkte ik zo af.


De mooie cijfers zijn van Su.


De lieve diertjes zijn van Lawn Fawn.


Voor Aranka koos ik andere kleuren.


Als je de cirkel flipt, dan zie je dit.
Bij haar gebruikte ik diertjes
van Hello Bluebird.


De binnenkant werkte ik af met 
stempels van plantjes, want daar
houdt ze van. 🪴


Nog een detailfoto.


En nog eentje.


Tenslotte laat ik de kaartjes
nog een keer samen zien.
Ik maakte met dit model nog meerdere
kaarten, die zullen nog wel verschijnen.

Doei!



16 opmerkingen:

  1. Hey Sarah, leuke kaartjes heb je gemaakt voor de Kids. Ik ben mijn kaartjes vergeten tijdig op te sturen, ze moeten nog even wachten, ik ben nog op kookkamp tot 16 juli en dan gaan ze de brievenbus op. Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze dubbele verjaardag. Wat maakte je prachtige kaarten! Leuk zoals je ze voor beiden heel persoonlijk hebt afgewerkt. Maak er een mooie dag van vandaag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaartjes voor de kinderen en dit jaar een heel bijzondere leeftijd in jullie gezin. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt twee leuke en persoonlijke kaarten gemaakt voor je jarige kanjers! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je oudste en je jongste, Sarah.
    En wat een mooie kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dubbel gefeliciteerd! Je hebt heel leuke kaarten voor je kinderen gemaakt, dezelfde stijl, maar toch anders en gepersonaliseerd voor beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof die kaartjes
    bij mijn blog is het stil. Ik neem voor de maand juli een pauze. En het doet wel deugd. Effe tijd voor andere leuke dingen te doen, zoals handwerk.

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten voor deze feestelijke dag, van harte proficiat met 2 van je kanjers!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd ! Hopelijk een leuke dag voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst van harte met de jarigen, Sarah!
    Je hebt prachtkaarten gemaakt voor hen!
    Een hele fijne dag met elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gefeliciteerd met je oudste en je jongste!! Jij maakte weer 2 toffe modelletjes voor beide toppers!! Wat word je jongste ook al groot zeg. Echt een coole gast.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes voor de jarige, gefeliciteerd.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah..... zo leuk! En ik schreef het al, elke 11 jaar zal het het omgekeerde zijn. Ik kan het niet uitleggen, maar als er 9, 18, 27 jaar tussen zit is dat een keer in de 11 jaar zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten maakte je voor beide jarigen met hun leeftijden op de cirkels. Ook de binnenkant van de kaarten is leuk versierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, ik zie ze nu pas voorbijkomen! Echt mooi 12 en 21! Dubbel gefeliciteerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk, die leeftijden zo omgekeerd van elkaar.
    Mooi, zoals je 2 verschillende kaartjes gemaakt hebt die toch bij elkaar horen, net als je kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah