zondag 17 juli 2022

Veel plezier



Het is momenteel heel stil in huis.
Aranka en Moriander zijn beide
op reis naar Oostenrijk.
Aranka is mee als monitor en ze heeft
Moriander overtuigd om ook mee
op avontuur te gaan.
Moriander kent niemand van de 
deelnemers en normaal zou hij 
de stap dan niet wagen, maar Aranka
wist hem enthousiast te krijgen.
Ik stak in hun rugzak op een 
onoplettend moment deze kaartjes.


Die maakte ik heel snel.
Ik knipte een zon, bergen en 
wat gras. 


Op het gras stempelde ik een stempel
en schreef er 'veel plezier' in.
Met een fineliner zette ik nog een
streepjeslijn rondom.


En klaar waren mijn twee kaartjes.
Vanbinnen nog wat lieve woorden
en ondertussen zullen ze de kaartjes
al wel gevonden hebben.

Ik ben benieuwd wat ze te vertellen
hebben bij thuiskomst.
Moriander is meestal zeer beknopt
met het vertellen, maar Aranka daar
en tegen zal alles in geuren 
en kleuren vertellen.

Ook Nomi is weg dit weekend.
Dus Jaro en ik genieten ervan om
met zijn tweetjes te zijn.

Fijne zondag!

 

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat ze naar Oostenrijk zijn, je hebt leuke kaartjes gemaakt. Geniet met jullie tweeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat een verrassing zijn als ze deze leuke kaartjes vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk weer deze stiekeme kaartjes. En even samen genieten is ook fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah