vrijdag 7 september 2018

Drie Mannenkaartjes #1


Met papier van de Action 
maakte ik 3 stoere kaarten.
Ik plakte de witte tekst van MFT op 
een tof jeanspapiertje en knipte 
het netjes uit.


Met het negatief van de tekst
 deed ik het omgekeerde.
Op deze kaart gebruikte
ik puffy stickers.


Hier zie je nog meer puffy stickers
en voor de tekst haalde ik mijn
embostoesteltje nog eens boven.


Hier zie je een collage.
De kleuren zien er anders uit,
omdat ik de foto's bewerkte.

Morgen nog een reeks...

13 opmerkingen:

  1. Wow, heel toffe mannenkaarten, goed idee met die tekst, en leuke stickers ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave mannenkaartjes, tof papier!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie zeg.
    Echte mannenkaarten, komt ook door het kleur gebruik.
    Stoer hoor.
    Dat jeans papier is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe mannenkaartjes Sarah, leuk idee deze combinatie van papiertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe en stoere kaarten voor de mannen, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er goed uit! Niet al te veel frutsels perfect voor mannen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe reeks stoere mannenkaarten!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super stoere serie mannenkaarten!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie serie mannenkaarten Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie serie heb je weer gemakt Sarah! Gaaf papier is dat! De puffy stickers zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke serie en lekker stoer!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi warm ziet dat papier eruit! En zo helemaal top voor mannenkaarten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah