maandag 3 september 2018

Heel veel geluk in jullie nieuwe woning


Dit kaartje maakte ik voor
Nele van Nota Bene.
Het is even wat stiller op
haar blog omdat ze
net verhuist is.


Ik stempelde een 🏠 van Su
vele keren, eentje schilderde ik
in en plakte er verhoogt op.
Nog een polka lint en klaar.
Ze heeft hem goed ontvangen.

De kinderen zijn weer naar school!
Ik heb al mijn halfuurtje yoga en
10 minuutjes joggen achter de rug.
Dat was allemaal zo lang geleden!
Nu ga ik mijn knutselplek
reorganiseren.
Het lijkt wel of ik nu een
zee van tijd heb...



17 opmerkingen:

  1. Erg leuke verhuiskart heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Sarah!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart voor Nele, zou er ook een knutselkamertje in dit huis zijn? Succes met opruimen, ben er ook nog steeds mee bezig . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in hele vrolijke kleurtjes.
    Lekker he, de kinderen wwwr in het ritme....en jij, weer even tijd voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, super ! Geniet van de rust en de "vrije" tijd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die huisjes!! Ook hier in het Noorden zijn ze weer naar school, de grote vakantie zit er nu in heel Nederland op...

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!
    Ook wel weer fijn, hè, als ze weer naar school zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart !!!!!
    Alles weer naar school en het gewone ritme !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk verhuiskaartje zeg! Heerlijk voor je dat de kinderen weer naar school zijn en jij weer tijd voor jezelf hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verhuiskaart met al die huisjes. Alles in het gewone ritme is ook wel weer fijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,

    Wat een leuke verhuiskaart maakte je!!
    Mag ik een beetje jaloers zijn op de rust in jouw huis? De 10 jaar dat ik thuis was met de kinderen kon ik zo genieten van de vakantie... maar was ook steeds weer blij als de school terug begon...
    Geniet er van!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch kaartje, erg leuk! En fijn dat je weer even tijd voor jezelf hebt na al die roerige maanden, je hebt een goede start gemaakt met je 'me-time'!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het kaartje staat hier op de schouw te blinken! Het is echt heel tof gedaan, ik geniet er nog elke dag van.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach als ik dat had geweten, dat jij het adres had van Nele, had ik je gemaild om het adres. Jouw kaart is een heel leuke. Prachtig gedaan met al de 'lege' huisjes en 1 bewoond!
    Geniet van de me-time die er nu weer soms is!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zal het rustig zijn in huis Sarah, maar dat geeft wel weer tijd voor andere dingen. Je verhuiskaartje is mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en vrolijke kaart. En ja het is goed dat het gewone leven er weer is, voor jou en voor je kids. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart zeg, leuk idee om 1 van de huisjes wat te verhogen.
    Toch wel weer lekker toch, je oude ritme. Toevallig heb ik gisteren mijn knutselhoek eens flink onder handen genomen. Zit er nu weer strak uit, voor zo lang het duurt, haha!
    Succes in ieder geval!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah