woensdag 10 april 2019

Mijn krukje * Recyclingproject


Aan mijn knutseltafeltje
in de living staat een krukje.
En die kreeg onlangs
een hoesje.
Ik ben zo blij!


Twee lentes geleden ruimde ik
mijn kleerkast uit en van mijn
oude t shirts maakte ik 
bolletjes. En toen was ik
beginnen haken en om
1 of andere reden geraakte 
het niet af.
Maar door de workshop
manden haken, kreeg 
ik weer zin om gewoon
rondjes te haken en geen
beestjes of ...
En maakte ik het af!


Nu heeft mijn krukje een
mooie hoes.
Met een rekker blijft hij
mooi op zijn plek.

Ik heb nog heel wat bollen over,
misschien maak ik er ooit wel eens
een tapijtje mee.
Op Pinterest ideeën genoeg!
Mijn gehaakte mandjes liggen 
even stil, maar ze verschijnen
nog wel...

Maandag en dinsdag heb ik nog wat
genaaid voor mijn feestje.
Vandaag en morgen worden 
we in het cultureel centrum
verwend met een
 film en pannenkoeken.
We hebben deze vakantie niet
echt uitstapjes gepland.
Eerst mijn verjaardag en dan
zien we wel!

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Hij bent echt een kei in het hergebruik van spullen.
    Dit is toch gewoon hartstikke leuk!!
    En nog lekker omdat er oude shirtjes in verwerkt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krukje ziet er heel fleurig uit! Tof dat je dat gemaakt hebt van oude t'shirts.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van recyclen gesproken...!!! Wat leuk gedaan!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is leuk geworden, ik heb nog een stapeltje oude shirtjes liggen om op deze manier een tas te maken, komt er ook niet echt van . . . ( maar het idee is er!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf idee om van oude T-shirts een nieuwe hoes voor je knutselkruk te haken! Ziet er tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap!! het resultaat is erg mooi, veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat heb je prachtig gedaan Sarah ! Nog hartelijk dank voor je prachtige kaart, ik heb met plezier ook de omslag gelezen ! Ik wens je alvast een prachtige verjaardag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, van oude t-shirts. Wat een idee zeg! En de kleuren zijn prachtig bij elkaar! Ik kan me voorstellen dat je en heel blij gevoel hiervan krijgt. Er is post onderweg, hoor! Misschien is het er zelfs straks al. Bewaar je alles tot zaterdag?
    Veel voorpret gewenst! Nog eventjes....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah