maandag 1 april 2019

Sarah daagt Femminde uit #1


Nu is het mijn beurt
om Femminde uit te dagen.


Ik daagde haar uit met
deze stempels van Hello Bluebird
en 4 opdrachten.
Ik weet dat ze eerder met
snijmallen werkt dus dit was
echt uit haar comfortzone.


In dit lente kaartje zaten
de opdrachten.


De eerste opdracht is 
' maak iets met washitape '.
Ik maakte dit kaartje,
alvast voor Aranka,
die deze zomer al 18 wordt!
Ze krijgt dan een fototoestel.


Ze houdt van goud en 
pasteltinten, dus dit zal
ze vast leuk vinden!

Nu ben ik benieuwd wat
Femminde heeft gemaakt...
Gaan jullie ook kijken?

14 opmerkingen:

  1. Hoi Sarah,
    Wat een leuke uitdaging heb je verznnen...schattige kaartjes heb je gemaakt.
    En ik wil je ook bedanken voor de leuke mevr. muis die ik voor mijn verjaardag kreeg...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat tof is je kaartje geworden. En super leuk om die tape met foto toestellen te gebruiken omdat je weet dat ze een fototoestel krijgt voor haar verjaardag.
    Super dat je mij op deze manier uitdaagde. Het kleuren leek mij moeilijk en ik stelde het telkens uit...
    Hele fijne week en weer tot maandag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke opdrachtenreeks!
    Heel mooie kaart voor je dochter, mooi in deze pastelkleurtjes!
    Tot overmorgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor je dochter Sarah en wat leuk die uitdagingen van jou en Feminde.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart heb je alvast voor Aranka gemaakt! Wat een gaaf washi tape met die fototoestellen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Sarah. Mooie uitdaging heb je bedacht en erg leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig lente kaartje maakte je voor Femminde met je opdrachten erin. Je kaartje voor Aranka is heel erg mooi en lief.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jullie Elkaar uitdagen, ik denk dat mijn moeder en ik dat ook eens moeten gaan doen!😉

    Mooie kaart, die jij maakte..... maar euh, lijkt Aranka nooit op je blog??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe uitdaging. En wat een leuke kaart heb je voor Aranka gemaakt. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat heb je dat leuk bedacht! Een echte uitdaging door Femminde uit haar comfortzoen te halen! Jouw kaartjes zijn erg gaaf. EN Aranka in de zomer al 18... wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje in mooie kleurtjes!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten. En leuk die uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah