dinsdag 14 mei 2019

Doosjes en zakjes dinsdag #16


Vandaag 4 op een rij.
Vier kubus doosjes gemaakt
uit stevig tweezijdig papier.


Ze doen me denken
aan matroejska's 
Dit is het grote doosje met
de andere er in.


Zo gaat het van groot
naar klein.


4 lieve kleine doosjes.



De nieuwe wasmachine draait.
Het was inderdaad niet handig 
zonder machine...
Ik had gisteren aardig wat
verhuis en opkuis werk.
Want mijn machine moest naar
de tweede verdieping en ik
moest heel wat verplaatsen, zo dat
de werkmannen voldoende 
ruimte hadden.
Last minute zelfs de grote
 boekenkast in de gang want
het was net te krap.
Ik had er dus heel wat werk mee...
Vorige maand eerst de werken aan
de verwarmingsketel, vlak daarna dit
met een lange aansleep.
Eerst was mijn machine kapot
( Het was nog in garantie)
  dan moest er
iemand komen kijken voor een 
bestek, dan te horen krijgen dat de
kosten te hoog zijn.
Dan wachten op een teruggave,
dan een nieuwe kiezen...
Nu hoop ik op wat rust in huis,
want op school is het al hectisch genoeg.
( De kinderen hebben veel wisselende
uren, grote taken, uitstapjes, 
ouderavonden en dat wisselend 
over de 4 klassen.... )
Dat geklaag moest er even uit!
Laatste weekjes, laatste loodjes.
Maar de zon schijnt vandaag
dus hop, hop, hop!
Wassen maar!

8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve doosjes heb je gemaakt Sarah, super leuk!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doosjes, Sarah.
    En succes met het wassen vandaag. Gelukkig is het mooi weer, dus de was droogt lekker snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, geen wasmachine met zo'n groot gezin, dat is afzien! En dan al die toestanden voor de nieuwe op zijn plekje stond...Fijn dat ie er nu is.
    En al die onregelmatigheid en extra dingen, dat is ook wel heftig, mag je best even over spuien.
    Die spreuk vind ik dan wel weer geestig. Zal volgende keer ook wat dankbaarder proberen te zijn wanneer ik was ;-)
    Je doosjes zijn schattig, leuk hoe ze allemaal in elkaar passen!
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig zijn ze, deze serie doosjes! En aii, kapotte apparaten is zó naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige doosjes! Zo te lezen heb je het er druk mee gehad. Hopelijk is nu alles weer aan kant en kun je weer wassen. Zelf net 2 volle manden weg gestreken, ach ja hoort erbij zullen we maar zeggen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie, Sarah! En fijn dat de machine weer draait!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je doosjes zijn heel gaaf. Leuk idee om ze van klein naar groot te maken en dat ze dan in elkaar passen. Fijn dat de nieuwe wasmachine er is. En inderdaad hopen dat het nu allemaal voor elkaar is en dat alles het doet! De laatste 6 weken zo ongeveer voor de zomervakantie zijn aangebroken bij jullie. Kan me indenken dat dat druk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super cute , die doosjes en uitkijken naar de vakantie binnen een paar weekjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah